ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افزایش محدودیت زمانی تالیا

| شنبه, ۵ خرداد ۱۳۸۶، ۰۸:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

پیشنهاد تالیا مبنی بر افزایش محدودیت زمانی در مجمع مخابرات ایران به تصویب رسید.

وفا غفاریان رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در همین رابطه به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: در جلسه مجمع مخابرات ایران پیشنهاد شرکت تالیا که درخواست افزایش زمان محدودیت زمانی استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا بود، تصویب شد و ظرف یک هفته تا 10 روز آینده به این شرکت ابلاغ خواهد شود.

معاون وزیر ارتباطات در خصوص برقراری رومینگ سیم کارتهای تالیا با سیم کارتهای دولتی نیز گفت: این امر باید در چارچوب قرارداد اتفاق بیفتد، زیرا قراردادهایی که بر اساس مزایده است را نمی‌توان پس از قرارداد تغییر داد.

وی اضافه کرد: تغییر قرارداد تالیا برای ایجاد رومینگ که بر اساس مزایده شکل گرفته اعتراض دیگران را در بر خواهد داشت.

گزارش فارس حاکی است درخواست تالیا برای افزایش محدودیت زمانی اسفند سال گذشته به مخابرات ارائه شده بود. 57 درصد مجموع کل درآمدهای ناخالص تالیا متعلق به مخابرات است.

وی در مورد بحث تغییر در اجرای بهای سیم‌کارت دولتی برای ثبت‌نام جدید در تیرماه نیز افزود: در این رابطه هنوز مورد تازه‌ای تصویب نشده و حتی پیشنهادی در این خصوص به مجمع مخابراتی واصل نشده است.

وی گفت: بحث اصلی در این باره نحوه اخذ مالیات است. اینکه مالیات از کل مبلغ 288 هزار تومان بهای کلی سیم‌کارت اخذ شود یا از مبلغ 240 هزار تومان که در این باره منتظر استعلام از معاونت حقوقی ریاست جمهوری هستیم.

  • ۸۶/۰۳/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">