ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

افشای شنود تمام موبایل‌ها در فلسطین

| چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند سازمان امنیت عمومی این رژیم (شاباک) از مدتها پیش تمام تلفن‌های همراه فعال در فلسطین اشغالی را شنود و مکان یابی می‌کرده است.
به گزارش تسنیم، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد شاباک در قالب طرح امنیتی سری و به بهانه مبارزه با گروه داعش از دو سال و نیم پیش تا به امروز تمام تلفن های همراه فعال در فلسطین اشغالی را شنود و موقعیت مکانی آنها را مشخص می کند.

این شبکه تلویزیونی عبری زبان تاکید کرد این طرح امنیتی فوق محرمانه بوده و حتی کنست هم از آن مطلع نبوده و نظارتی بر آن نداشته است.

گرچه این شبکه تلویزیونی صهیونیستی اشاره ای به نوع اطلاعات جمع آوری شده نکرده است، اما گفته می شود شاباک با رخنه به سرورهای شبکه های همراه دیتا بیس، تمام آنها را در قبضه خود گرفته است.

به گفته کارشناسان، گرچه شاباک ادعا می کند در چارچوب مبارزه با گروه داعش این برنامه را به اجرا گذارده است، اما دامنه این فعایت بسیار فراتر از آن چیزی است که ادعا می کند.

  • ۹۹/۰۵/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">