ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اقدامات مشکوک ایرانسل در قم!

| شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۸۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

روزنامه شاخه سبز خبر تیتر یک خود را به مطلبی تحت عنوان " واگذاری سیم کارتهای ایرانسل در هاله‌ای از ابهام" اختصاص داد ونوشت: برغم اینکه از ماهها قبل در قم فروش سیم کارت‌های ایرانسل آغاز شده است، مسوولان دفتر مرکز این شرکت از عدم فروش سیم کارت در قم خبر می‌دهند.

این روزنامه استان قم در شماره ‪ ۱۴۲‬خود به مقامات قضایی هشدار داده است : در حالیکه مجوز فروش سیم کارت هنوز از سوی شرکت ایرانسل به نمایندگی‌های استان ابلاغ نشده، اما فیش سیم کارت‌ها در بازار قم بفروش رفته است .

این نشریه نوشته است: از سوی دیگر مسوولان مخابرات استان‌قم مدعی هستند شرکت ایرانسل خصوصی است وعملکرد آن با شرکت مخابرات بی‌ارتباط است.

خبرنگار این روزنامه درتماس با یکی از مسوولان بلندپایه شرکت ایرانسل در تهران نوشت: مقامات ایرانسل می‌گویند این شرکت هنوز هیچگونه ثبت نامی در قم انجام نداده است.

این روزنامه با توجه به اظهارات مسوولان دفتر مرکزی شرکت ایرانسل و عدم پاسخگویی و نظارت شرکت مخابرات قم در خصوص علت فروش فیش‌های ایرانسل از مسوولان قضایی استان نسبت به‌این اقدامات مشکوک خواستار حساسیت بیشتری شده است .

نشریه در صحبت با یکی ازشهروندان قم به نقل از وی آورده است: اواخر مهر ماه امسال با پرداخت وجه نقد به یکی از موبایل فروشی‌های معتبر قم برای دریافت سیم کارت ایرانسل اقدام کردم اما با گذشت چند ماه هنوز سیم کارت مرا تحویل نداده وحاضر به بازپس دادن پول آن نیز نیستند.

  • ۸۵/۱۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">