ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: پیرو شکایت‌های مطرح شده درباره کندی اینترنت، مقرر شد که در اسرع وقت هم اپراتورها به ویژه شرکت مخابرات ایران و هم شرکت ارتباطات زیر ساخت نسبت به توسعه‌های لازم اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، روز گذشته خبری در رسانه‌ها از قول مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده در خصوص عدم وجود مشکل کندی اینترنت در سطح کشور و ایفای تعهدات از سوی اپراتورها منتشر شد.

«حسین فلاح جوشقانی» رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت و گو با ایرنا، پیرو این خبر اعلام کرد: این گزارش بر مبنای اطلاعات و گزارشات ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ استخراجی از سامانه ۱۹۵ بوده است.

وی افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید از مهر ماه و برگزاری اغلب کلاس‌های دانشجویان و دانش آموزان به صورت مجازی میزان و حجم استفاده از اینترنت به صورت قابل توجهی افزایش یافته است که این امر موجب کندی سرعت اینترنت در برخی نقاط و در ساعات پیک استفاده شد.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: این شلوغی در ساعات پیک در نهایت باعث نارضایتی برخی از مشترکین شد. به منظور بررسی و رفع این مشکل بلافاصله با دستور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات جلساتی طی هفته گذشته با حضور همه عوامل مرتبط با تامین و توزیع اینترنت از جمله شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات ایران، شرکت‌های سیار و شرکت‌های دارای پروانه ارتباطات ثابت ( FCP) برگزار و تدابیر لازم برای بهبود کیفیت و سرعت اینترنت اتخاذ شد.

فلاح خاطرنشان کرد: بر این اساس نقاط دارای مشکل در شبکه، هم در اپراتورها و هم در شرکت ارتباطات زیرساخت شناسایی و مقرر شد که در اسرع وقت هم اپراتورها به ویژه شرکت مخابرات ایران و هم شرکت ارتباطات زیر ساخت نسبت به توسعه‌های لازم اقدام کنند و سازمان تنظیم هم مسئول پیگیری موضوع تا انجام کامل اقدامات خواهد بود.امیدواریم که با انجام این اقدامات، مشکل کندی اینترنت در ساعات پیک در برخی نقاط کشور حل  و رضایت مردم حاصل شود.

به گزارش ایرنا روز گذشته خبری مبنی بر تلاش نافرجام وزیر ارتباطات برای اصلاح خدمت رسانی به مردم منتشر شد. در این خبر مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری پیرامون دستور وزیر ارتباطات برای بررسی فوری دلیل کندی شبکه در ساعات پیک، گفت: طبق بررسی‌ها در شهرهای مختلف، اپراتورها بالاتر از تعهدات‌شان عمل کرده‌اند.

  • ۰۰/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">