ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

الکامپ دوازدهم جایگزین جیتکس می شود

| چهارشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۸۴، ۰۳:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

از همه تشکل‌‏ها دعوت می‌‏کنیم بنا بر شایستگی و جایگاه خود در عرصه IT ، به گونه‌‏ای در برپایی الکامپ دوازدهم مشارکت کنند که برای اولین بار این الکامپ بتواند جایگزین جی تکس شود.

محمد حسین محبی , رییس هیات رییسه سندیکای تولیدکنندگان فناوری اطلاعات ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به این که هیاهو معمولا بر سر مسایلی ایجاد می‌‏شود که به نوعی منافع عده‌‏ای را تحت شعاع قرار می‌‏دهد, اظهار داشت: دلیل هیاهوی الکامپ یازدهم ، درگیری مجریان آن یعنی انجمن شرکت‌‏های انفورماتیک با تعزیرات حکومتی به واسطه گران‌‏فروشی بود که منجر به پرداخت جریمه بیست میلیارد ریالی از سوی انجمن شرکت‌‏های انفورماتیک شد و به دنبال آن انجمن به جای حل مشکل ایجاد شده اقدام به تحریم الکامپ یازدهم کرد.

مهندس محبی ، افزود: سندیکای تولیدکنندگان فناوری اطلاعات به عنوان یک تشکل تولیدی , حیثیت الکامپ را حیثیت ملی و پیشانی IT جمهوری اسلامی دانسته و سعی در پر کردن خلاء موجود و حذف رانت‌‏ها و توافقات پنهانی و موضع‌‏گیری میان NGOها, دولت و مراجع اجرایی کشور دانسته است.

وی , خاطرنشان کرد: خوشبختانه نظریات سندیکا در این راستا مورد موافقت مسوولان نمایشگاه قرار گرفته و مقرر شده که از این پس هیچ توافقنامه‌‏ای با هیچ تشکلی به گونه‌‏ای امضاء نشود که انحصار ایجاد کند.

رییس هیات رییسه سندیکای تولیدکنندگان فناوری اطلاعات، افزود:‌ ‏از این پس تشکل‌‏ها از محل حق الزحمه متعارف مرکز توسعه صادرات می‌‏توانند به صورت مستقل و بدون فرایند مزایده ، در برپایی نمایشگاه شرکت کنند.

وی ، ادامه داد: امیدواریم نرخ حق الزحمه متعارف تا پایان هفته جاری از سوی مرکز توسعه صادرات اعلام شود.

  • ۸۴/۰۹/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">