ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

امکان برگزاری مجازی جلسات شورای شهر وجود ندارد

| يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس آئین نامه هیئت دولت امکان برگزاری مجازی جلسات شورا وجود ندارد و تصمیم گیری ها باید در صحن شورا انجام شود.
به گزارش آنا محسن هاشمی در پایان جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با جلسه هم اندیشی صبح امروز شورای شهر با شهردار تهران اظهار کرد: در این جلسه شهردار تهران گزارش مبسوطی از اقدامات مدیریت شهری برای مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد.
وی در ادامه به موضوع بررسی برگزاری جلسات مجازی شورا در زمان های اضطراری اشاره کرد و گفت: این موضوع امروز به صورت دوفوریتی مورد بررسی قرار گرفت و از آنجایی که براساس آئین نامه هیئت دولت امکان برگزاری مجازی جلسات شورا وجود ندارد و تصمیم گیری ها باید در صحن شورا انجام شود تصمیم بر این شد تا در نامه ای به هیئت وزیران درخواست شود تا در صورت اضطرار امکان برگزاری جلسات علنی مجازی قانوناً برای شورا وجود داشته باشد. 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با بررسی هزینه های کرونا در جلسه شورای شهر نیز عنوان کرد: مقرر شد جلساتی در کمیسیون برنامه و بودجه با حضور شهردار برگزار شود و پیشنهادات تبدیل به لایحه و طرح شده و در صحن در خصوص آن تصمیم گیری شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">