ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توئیتر گزینه ویرایش را برای کاربران دارای تیک آبی در برخی از کشورها فعال کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک کرانچ، طبق بیانیه توئیتر کاربران دارای تیک آبی در کانادا، استرالیا و نیوزلند به ویژگی «ویرایش توئیت» دسترسی خواهند داشت. کاربران با کمک این ویژگی می توانند محتوای توئیت پس از انتشار را اصلاح کنند. این بدان معنا است که دیگر کاربر مجبور نیست به دلیل یک اشتباه توئیتی را حذف و دوباره پست کند.

این شبکه اجتماعی اعلام کرد فرایند تست به خوبی پیش رفت و گزینه جدید به زودی برای کاربران توئیتر در آمریکا مهیا خواهد شد. البته جزئیاتی در این باره اعلام نشده است.

ماه گذشته توئیتر اعلام کرده بود شرکت مدت زمانی را صرف اصلاح و آماده سازی ویژگی مذکور کرده است. اکنون این شبکه اجتماعی به شیوه استفاده کاربران از ویژگی جدید و تاثیر آن بر خوانش و نوشتن توئیت ها قبل از فراهم کردن گزینه «ویرایش» برای همه توجه می کند.

البته باید اشاره کرد ویژگی جدید محدودیت هایی نیز دارد. به عنوان مثال کاربران نمی توانند توئیتی را که بیش از ۳۰ دقیقه از انتشار آن گذشته، ویرایش کنند. همچنین محدودیتی بر تعداد دفعات ویرایش هر توئیت وجود دارد و توئیتر می تواند تاریخچه نسخه های قبلی پیام را نشان دهد.

  • ۰۱/۰۷/۱۲

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">