ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: برگزاری انتخابات الکترونیکی در صورت عدم مهیا بودن بستر‌ها به صلاح کشور نیست، زیرا آثار امنیتی و سیاسی به دنبال دارد.

انتخابات الکترونیکی منجر به بروز اخلال در انتخابات می‌شودبه گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،حمدالله کریمی در خصوص الکترونیکی شدن انتخابات الکترونیکی، اظهار داشت: در انتخابات‌هایی که طی چند سال اخیر برگزار شده، مراحلی از انتخابات شامل احراز هویت رای دهندگان و به صورت الکترونیکی انجام شده، اما به صورت کامل اخذ و شمارش آرا الکترونیکی نشده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعا برگزاری انتخابات الکترونیکی مزایای بسیار خوبی به دنبال دارد و در عصر دیجیتال و فناوری اطلاعات بهتر است که انتخابات به صورت مکانیزه برگزار شود.

وی افزود: از جمله مزایای برگزاری انتخابات الکترونیکی این است که سرعت و دقت در اخذ و شمارش آرا افزایش می‌یابد و به تسهیل در تجمیع آرا نیز کمک می‌کند.

کریمی ادامه داد: در زمینه برگزاری انتخابات، نقش فناوری اطلاعات قطعا مثبت و سازنده است، اما باید بستر مناسبی برای اجرای انتخابات الکترونیکی مهیا باشد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه برگزاری انتخابات الکترونیکی مزیت‌های بسیار خوبی به دنبال دارد، اما اگر بستر لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی مهیا نباشد منجر به بروز اخلال در انتخابات می‌شود و بسیاری از مسائل زیر سوال می‌رود و آثار مخرب را ایجاد می‌کند.

وی افزود: عملکرد بد در حوزه برگزاری انتخابات الکترونیکی، می‌تواند مباحث امنیتی، روانی و سیاسی فراوانی را به وجود آورد و در آن صورت به سختی می‌توان مشکلات را حل کرد.

منبع:خانه ملت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">