ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتخابات 96 الکترونیکی نیست

| شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی شورای نگهبان گفت: نتیجه پژوهش های صورت گرفته در پژوهشکده شورای نگهبان درباره مفهوم «رجل سیاسی و مدیر و مدبر» این هفته در صحن شورای نگهبان بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی کدخدایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه ها، در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره الکترونیکی برگزار شدن یا نشدن انتخابات سال آینده، گفت: قبلا هم گفته بودیم که این مسئله نیازمند تامین شرایط لازم به ویژه در زمینه امنیتی است و تاکنون هم پیرو آخرین مکاتباتی که با وزارت کشور داشته ایم، هنوز جوابی دریافت نکرده ایم.

کدخدایی تصریح کرد: نسبت به انتخابات ریاست جمهوری زمان زیادی نمانده و بعید می دانم الکترونیکی برگزار شدن انتخابات به انتخابات ریاست جمهوری برسد.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه از بررسی لایحه اساسنامه سازمان انرژی های تجدیدپذیر در این شورا و تشخیص عدم مغایرت آن با موازین شرع و قانون اساسی خبر داد و گفت: لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشوری پس از اصلاحات صورت گرفته در مجلس، در صحن شورا بررسی و مجددا دو ایراد به آن گرفته شد.

کدخدایی همچنین ۱۲ ایراد شورای نگهبان به طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد خبر داد و گفت: لایحه برنامه ششم توسعه نیز پس از بررسی در جلسات متعدد شورای نگهبان در مجموع با ۳۸ ایراد مواجه و به مجلس ارجاع شد؛ مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز هفته گذشته ایرادات خود را نسبت به این لایحه به شورای نگهبان ایراد کرد که در ذیل ایرادات شورا به مجلس اعلام شد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ۳۱ هیات نظارت استان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، اظهار داشت: هیات های نظارت شهرستانی نیز این هفته به طور کامل تشکیل می شوند و در رابطه با هیات های نظارت خارج از کشور نیز کارهای مقدماتی انجام شده و این هفته به سرانجام می رسد.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره تصمیمات جدید اتخاذ شده برای نظارت شورای نگهبان بر عملکرد نمایندگان مجلس تصریح کرد: این مساله فعلا در سیاست های کلی انتخابات آمده و تا زمانی که تبدیل به قانون نشود نمی توانیم اقدامی انجام دهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">