ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کمیته معماری شورای شهر تهران از عدم درج یکی از قراردادهای معاونت شهرسازی شهرداری تهران در سامانه شفافیت انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، علی اعطا صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه ضمن تسلیت جان باختن سهیل گوهری از کارشناسان شورای شهر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا گفت: اخیرا  در خصوص تضییع بیت المال در شهرداری تذکری دادم و مصداق آن را  قراردادی در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران  اعلام کردم که به یک شرکت مهندسی مشاور با تخصص معماری و شهرسازی، در قالب بخشی از یک قرارداد عاملیت چهار، انجام مطالعات اصلاح ساختار که کاری تخصصی در حوزه تشکیلات سازمانی است، ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه هنوز بعد از مدت یک هفته از تذکر نتوانستم به این دسترسی پیدا کنم، گفت: این قرارداد که نسبت به آن شبهه وجود دارد در کمال تعجب در سامانه شفافیت قراردادها ثبت نشده است و  این در حالی است که در دو سال اخیر بارها تاکید شده است که همه قراردادهای بالای ۲۵۰ میلیون تومان باید در سامانه شفافیت درج می شود اما به رغم اینکه قرارداد یاد شده با مبلغ یک میلیارد و به روایتی  یک ، یک و نیم میلیارد تومان است، اما بر روی سامانه شفافیت درج نشده است.

رئیس کمیته معماری شورای شهر تهران تاکید کرد: این موضوع یعنی عدم انتشار جزئیات قرارداد سوال برانگیز است چرا که دائماً با مردم صحبت می‌کنیم و می‌گوییم تمام قراردادهای شهرداری از طریق سامانه شفافیت در دسترس آنها قرار دارد اما چنین قراردادی که در آن شبه ایجاد شده را نمی‌توانیم در این سامانه مشاهده کنیم و به همین دلیل درخواست دارم بابت این موضوع توضیحات لازم ارائه شود.

  • ۹۹/۰۴/۲۹

شهرداری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">