ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استاندار کرمان در واکنش به قطعی خطوط ارتباطی برخی نقاط جنوبی استان در سیل اخیر، عنوان کرد: گویا قرار نیست مشکل خطوط ارتباطی و آنتن دهی، ما از طریق استان و وزارت ارتباطات و فناوری حل شود. این مشکل چندین سال است در کرمان وجود دارد که باید از طریق معاون اول رییس جمهور این مشکل را پیگیری کنیم.
دکتر  محمدجواد فدایی ظهر امروز هفتم فروردین ماه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمان گفت: باید ظرف امروز و فردا، به ۳۰ روستایی که در جنوب استان به دلیل صعب العبور بودن منطقه، امدادرسانی نرسیده، خدمات دهی صورت و مشکل آنها در کمترین زمان ممکن حل شود.
وی در واکنش به ریزش یک واحد مسکونی و جان باختن یک خانم ۱۸ ساله در اثر این حادثه، خطاب به جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر تنها چادرهای اسکان اضطراری و موقت را فقط در بین افرادی که خانه آنها تخریب شده، توزیع می کند این در حالی است که برخی از خانه های امکان تخریب آنها وجود دارد و ممکن است تلفات جانی در بر داشته باشد، که نمونه آن را روز گذشته در روبارجنوب شاهد بودیم لذا انتظار داریم جمعیت هلال احمر به موارد استثنایی براساس کارهای کارشناسی، چادر دهد.
استاندار کرمان خطاب به جمعیت هلال احمر تصریح کرد: از جمعیت هلال احمر استان می خواهیم بسته های حمایتی یک ماهه(اقلام زیستی) را در میان ۱۴۵ روستای آسیب دیده از سیل سوم فروردین ماه در جنوب استان طی یک هفته آینده توزیع کند.
وی با بیان این مطلب که فرمانداران حق ندارند از امکانات مورد نیاز دستگاه ها در جای دیگر استفاده کنند، ادامه داد: نباید به دستگاه ها و اقداماتی که باعث خسارت بیشتر می شود، اجازه کمک رسانی دهید ضمن آنکه ما در زمینه سلامت مردم با کسی تعارف نداریم.
استاندار کرمان برلزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع سیل در استان کرمان تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه ها و نهادهای متولی باید اقدامات لازم برای مصون سازی مناطق جنوبی و شرقی استان در برابر سیل را انجام دهند تا در هر بارش بارانی شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.
به گزارش ایسنا عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان در واکنش به قطعی خطوط ارتباطی برخی نقاط جنوبی استان در سیل اخیر، عنوان کرد: گویا قرار نیست مشکل خطوط ارتباطی ما از طریق استان و وزارت ارتباطات و فناوری حل شود. این مشکل چندین سال است در کرمان وجود دارد و با همه تلاش های صورت گرفته در زمان آقای رزم حسینی استاندار سابق کرمان برای رفع این مشکل، همچنان شاهد قطعی خطوط ارتباطی در زمان بحران در استان هستیم و باید از طریق معاون اول رییس جمهور این مشکل را پیگیری کنیم.
فدایی با اشاره به سفر وزیر ارتباطات به استان کرمان، اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن سفر قول مساعد دادند که ۹۵ درصد راه های اصلی و فرعی استان را تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دهند آیا این قول محقق شده است؟ اکنون نزدیک به یک سال است که از این مصوبه می گذرد، مسئولان مربوطه باید اعلام کنند کدام یک از مصوبات آن جلسه اجرایی شده است؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">