ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انتقاد باشگاه استقلال از ایرانسل

| سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

باشگاه استقلال نسبت به فعالیت های غیر رسمی صورت گرفته توسط برخی اپراتورهای تلفن همراه به ویژه ایرانسل واکنش نشان داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای نسبت به فعالیت های صورت گرفته غیر رسمی و بدون تایید باشگاه توسط برخی اپراتورهای تلفن همراه به ویژه ایرانسل واکنش نشان داد: باشگاه استقلال بدینوسیله اعلام می کند سامانه 3090 ، تنها سامانه رسمی باشگاه استقلال برای ارتباط با هواداران بوده است.

این سامانه که مورد تایید باشگاه استقلال نیز می باشد اخبار رسمی و مورد تایید باشگاه، آخرین اطلاعات از وضعیت تیم فوتبال استقلال و دیگر جزئیات این باشگاه پرهوادار را به اطلاع هواداران می رساند و عواید عضویت در این سامانه نیز به طور مستقیم به باشگاه استقلال منتقل می شود که به این ترتیب هواداران با عضویت در این سامانه می توانند بدون واسطه از تیم محبوب خود حمایت کنند. سامانه 3090 و باشگاه استقلال ضمن تشکر از اپراتور همراه اول برای حمایت از این سامانه اعلام می کند این سرویس در دیگر اپراتورها ازجمله اپراتور ایرانسل فعال نبوده و سامانه هایی نظیر 8010، 8030، 8011 و غیره که در آن از نام باشگاه و یا بازیکنان و مربیان استقلال استفاده می شود ، فاقد صلاحیت و اعتبار لازم هستند و از نظر باشگاه استقلال نیز هیچ گونه رسمیتی ندارند و عواید فعالیت های آنها به باشگاه نمی رسد.

باشگاه استقلال با اعلام این موضوع از هواداران عزیز درخواست می کند که تنها با اپراتور همراه اول از سامانه 3090 استفاده کنند تا در مقابل اقدامات سایر اپراتورهای غیر رسمی که به ضرر باشگاه پر طرفدار و مردمی استقلال خواهد بود، عکس العمل قاطعی نشان دهند.

بدیهی است باشگاه استقلال از طریق مراجع ذیصلاح نسبت به پیگیری و توقف سوء استفاده سایر اپراتورها اقدام و حقوق باشگاه و هواداران پرشمار استقلال را استیفا می نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">