ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روش انتقال جیمیل قدیمی به حساب جدید

| يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

انتقال از یک حساب جیمیل به حساب جدید می‌تواند در یک Sign out و سپس Sign Up ساده خلاصه شود، اما حساب پیشین خیلی از ما پر شده از ایمیل‌های باارزش که نمی‌خواهیم حتی یکی از آنها را از دست بدهیم. علاوه بر وجود ایمیل‌های قدیمی، خیلی‌ها آدرس حساب پیشین ما را در قسمت تماس‌های خود ذخیره کرده‌اند و مطمئنا نمی‌توان به‌راحتی به تمام آنها اطلاع داد که از این پس از آدرس حساب جدید استفاده کنند. برای حل این مشکل چه باید کرد؟ خوشبختانه جیمیل از پروسه‌ای بسیار آسان برای انتقال ایمیل‌ها از یک حساب جیمیل به حساب دیگر و انتقال سریع ایمیل‌های دریافتی از حساب قدیمی به جدید برخوردار است.

برای انجام این کار ابتدا باید گزینه POP را در حساب قدیمی خود فعال کنید تا با استفاده از آن جیمیل تمامی ایمیل‌های جدید و قدیمی را به حساب جدید شما منتقل کند. برای فعال کردن گزینه POP در حساب جیمیل ابتدا به حساب قدیمی خود وارد شده و روی آیکون چرخ‌دنده در گوشه بالا و سمت راست صفحه کلیک کرده و در بخش Settings روی تب Forwarding and POP/IMAP کلیک کنید.

به گزارش عصر ارتباط پس از فعال کردن این گزینه با منویی مواجه خواهید شد که از شما در مورد نحوه رفتار با ایمیل‌های تحت دسترسی POP می‌پرسد. برای نمونه می‌توان انتخاب کرد که این ایمیل‌ها در حساب قدیمی باقی بمانند، به‌عنوان خوانده‌شده نشانه‌گذاری یا حذف شوند. پس از انتخاب گزینه مدنظر خود روی Save Changes کلیک کنید تا تغییرات اعمال‌شده ذخیره شوند. در این قسمت گزینه‌ای دیگری با نام Enable POP for mail that arrive from now on وجود دارد که با فعال کردن آن تنها ایمیل‌های تازه دریافت‌شده به حساب جدیدتان منتقل می‌شوند.

حالا از حساب قدیمی خود خارج شده و به حساب جدید وارد شوید. در حساب جدید روی آیکون چرخ‌دنده کلیک کرده و پس از ورود به بخش تنظیمات روی Accounts and Import کلیک کنید. با انتخاب گزینهAdd a POP3 mail account you own پنجره جدیدی باز خواهد شد که در آن باید آدرس حساب جدید خود را وارد کنید.  پس از کلیک روی Next Step باید کلمه عبور حساب قدیمی خود را وارد و در آخر گزینه Add Account را انتخاب کنید.

  • ۹۴/۱۱/۱۱

جیمیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">