ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انجمن شرکت های انفورماتیک و الکامپ

| سه شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۲:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - تکلیف مجری الکامپ یازدهم تا پایان هفته جاری روشن خواهد شد. در حالی که شنیده شده شرکت نمایشگاه های بین المللی کار ثبت نام از متقاضیان حضور در یازدهمین الکامپ را آغاز کرده وزیر بازرگانی از انجمن شرکت های انفورماتیک برای نشستی که از محورهای آن اطلاعی در دست نیست دعوت یک دیدار به عمل آورده است. این دیدار نیز روز چهار شنبه و در شرایطی برگزار می شود که هفته قبل انجمن شرکت های انفورماتیک رسماْ انصراف خود از برگزاری الکامپ را به دلیل عدم تحقق خواسته هایش اعلام کرد.

از سوی دیگر انجمن شرکت های انفورماتیک با دعوت از شرکت های رایانه ای قصد برگزاریجلسه‌ای به منظور شور و تصمیم‌گیری در خصوص نمایشگاه از ساعت 19 الی 21 روز سه‌شنبه مورخ 18/12/1383 در محل هتل سیمرغ تهران (واقع در تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته) را دارد.

به هر حال این نشست درست روز قبل دیدار با وزیر بازرگانی برگزار می شود.موضوع آخر آنکه از نکته ای نباید غافل شد که به هر حال می توان به هر شکلی نمایشگاهی با عنوان الکامپ برگزار کرد و در این موضوع نیز شکی نیست .مسلماْ یک نمایشگاه را می شود با اشکال و کیفیت های گوناگون آماده کرد و در سر در آن نوشت «الکامپ».بنابر این می توان چند هزار متر غرفه را بدون کمترین درد سر به متقاضیان واگذار کرد و بقیه اش را به تقدیر سپرد تا سال بعد یا می توان برای آن برنامه ریزی بلند مدت و اصولی کرد یا آنکه اصلاْ می توان آن را برگزار نکرد و از همه خواست برای عرضه محصولات و دستاوردهای خود به نمایشگاه جیتکس دبی بروند.

  • ۸۴/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">