ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انصراف یک حامی دیگر ارز مجازی فیس‌بوک

| چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۱۸ ق.ظ | ۰ نظر

شرکت «ودافون» از پشتیبانی ارز دیجیتال لیبرا دست کشید. این درحالی است که قبلا شرکت های پی پال و ویزا نیز عدم پشتیبانی خود را از این ارز اعلام کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  انگجت، اتحادیه ای که فیس بوک برای لیبرا تشکیل داده بود، اکنون یک عضو دیگر خود را از دست داد.

شرکت اپراتور موبایل «ودافون» اعلام کرده است دیگر از ارز دیجیتال فیس بوک پشتیبانی نمی کند. این در حالی است که چند ماه قبل شرکت های پی پال ( پردازش پرداخت آنلاین)، ویزا و مسترکارت نیز عدم پشتیبانی خود از لیبرا را اعلام کرده بودند.

«ودافون» اعلام کرده قصد دارد به جای پشتیبانی از ارز دیجیتال فیس بوک روی گسترش سرویس پرداخت خود (M-Peasa) تمرکز کند. این سرویس در ۶ کشور آفریقایی ارائه می شود.  البته «ودافون» احتمال همکاری های آینده را رد نکرده است.

دانته دیسپارت مدیر بخش ارتباطات و سیاستگذاری «اتحادیه لیبرا» نسبت به این بیانیه خوش بین و معتقد است: نظارت و فناوری زیربنایی لیبرا سبب می شود این پلتفرم همچنان مقاوم باقی بماند.

  • ۹۸/۱۱/۰۲

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">