ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

انهدام باند قاچاق با کارت سوخت در شرق کشور

| سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

رییس کل دادگستری استان کرمان از انهدام شبکه گسترده قاچاق سوخت در شرق کشور خبر داد و گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این شبکه قاچاق در مجموع ۲۴ میلیون لیتر سوخت را در سال قاچاق نموده است.
یدالله موحد در گفت وگو با میزان با اعلام خبر انهدام شبکه گسترده قاچاق سوخت در شرق کشور گفت: پس از تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر اولویت برخورد با شبکه‌های قاچاق سازمان یافته سوخت، دستگاه قضایی استان کرمان با همکاری نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

رییس شورای قضایی استان کرمان گفت: در پی رصد‌های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه اعضای یک شبکه گسترده قاچاق سوخت در شرق کشور مورد شناسایی قرار گرفت.

وی در خصوص شیوه کار متهمین اعلام کرد: اعضای این شبکه با همکاری برخی از شرکت‌های مسافربری اقدام به صدور صورت وضعیت‌های صوری برای خودرو‌ها نموده و سپس سوخت حاصل از این روش را در اختیار خریداران سوخت و قاچاقچیان سوخت قرار می‌دادند.

رییس شورای قضایی استان کرمان خاطرنشان ساخت: با بررسی‌های اطلاعاتی بعمل آمده، آمار‌ها بیانگر این مطلب است که متاسفانه بخشی از سهمیه سوخت منطقه جنوب شرق کشور توسط این شبکه با تخلفات صورت گرفته از کشور خارج شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:در این رابطه ۱۳ نفر از اعضای اصلی این باند در نقاط مختلف کشور تحت پیگرد قضایی قرار گرفته و دستگیر شده اند که دو نفر از دستگیر شدگان مربوط به شرق استان کرمان هستند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این شبکه قاچاق در مجموع ۲۴ میلیون لیتر سوخت را در سال قاچاق نموده است، افزود: در این رابطه بیش از ۵۰ کارت سوخت مهاجر در جایگاه‌های سوخت جنوب شرق کشور شناسایی و با دستور مقامات قضایی مسدود شده اند.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان تاکید کرد: جلوگیری از قاچاق کالا و سوخت یکی از نیاز‌های جدی در جهت تحقق شعار سال مبنی بر رونق و جهش تولید و تقویت اقتصاد ملی است.

  • ۹۹/۰۳/۱۳

کارت سوخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">