ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اهدای ۱۵هزار تبلت به دانش‌آموزان محروم

| چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، از آغاز سومین پویش ملی «مشق احسان» و ارسال یک میلیون بسته کیف و نوشت‌افزار ایرانی برای توزیع در مناطق محروم کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه بازگشایی مدارس، سومین پویش ملی و سراسری «مشق احسان» با هدف جذب مشارکت های مردمی و توزیع کیف و لوازم‌التحریر ایرانی در مناطق کم ‌برخوردار کشور، توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم که در مجتمع شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تهران برگزار شد با اشاره به توزیع یک میلیون بسته کیف و نوشت افزار در این مرحله افزود: ارزش هر کدام از این بسته‌ها ۱۵۰ هزار تومان برآورد شده و اعتبار کل محموله ۱۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.

وی در خصوص نحوه توزیع این بسته‌ها نیز گفت: ۵ هزار گروه جهادی و مردمی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور این بسته‌ها را درمناطق کم‌برخوردار بصورت رایگان توزیع خواهند کرد.

مخبر خاطرنشان کرد: تمام اقلام این کیف و نوشت‌افزارها کاملا ایرانی هستند و برای تأمین این اقلام ۱۰۰ کارگاه کوچک تعطیل شده، احیا شدند و ۳۰ کارگاه جدید نیز راه‌اندازی و دو هزار شغل جدید ایجاد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: در راستای تحقق کامل عدالت آموزشی، تاکنون ۱۳۰۰ مدرسه در مناطق محروم احداث و تحویل وزارت آموزش و پرورش داده‌ایم.

مخبر خاطرنشان کرد: تا پایان امسال ۲۰۰ مدرسه دیگر نیز تحویل آموزش و پرورش می شود.

وی از طرح ستاد اجرایی فرمان امام برای اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق محروم نیز خبر داد و افزود: باتوجه به شرایط کرونا و برگزاری کلاس های درس به صورت آنلاین و اینترنتی، بزودی ۱۵ هزار تبلت به دانش‌آموزان این مناطق اهدا خواهیم کرد.

  • ۹۹/۰۵/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">