ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتورهایی که اختلال داشتند باید جبران کنند

| دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

اینترنت در کشور از ساعاتی پیش با اختلال و کندی همراه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کاربران برخی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی از صبح امروز گزارشهایی را در ارتباط با قطعی و اختلال در اینترنت ارائه کردند.

بر اساس اظهارات برخی کاربران از جمله کاربران برخی اپراتورهای همراه، از صبح امروز شبکه اینترنت کشور با کندی و قطعی اینترنت روبرو بوده است.

شرکت ارتباطات زیرساخت در پاسخ به پیگیری خبرنگار مهر درباره اختلال گزارش شده اعلام کرد: با توجه به اینکه شبکه ارتباطات زیر ساخت به صورت آنلاین بررسی می شود هیچ اختلالی در شبکه زیرساخت کشور نیست و احتمال می رود مشکل و اختلال از یکی از اپراتورهای مخابراتی باشد که توسط مسئولان مربوطه بررسی می شود.

روابط عمومی همراه اول نیز اعلام کرد که هیچ نوع اختلال و افت سرعتی در شبکه این اپراتور وجود ندارد و این شبکه بدون مشکل در دسترس کاربران است.

در همین رابطه رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخصوص اختلال اینترنت امروز گفت: شبکه ارتباطی کشور پایدار است؛ اگرچه اپراتورهای دارای افت ترافیک باید اطلاع‌رسانی و جبران کنند. رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخصوص اختلال اینترنت امروز گفت: شبکه ارتباطی کشور پایدار است؛ اگرچه اپراتورهای دارای افت ترافیک باید اطلاع‌رسانی و جبران کنند.

امیر محمدزاده لاجوردی، در صفحه شخصی ویراستی خود در خصوص وجود اختلال در شبکه اینترنت کشور نوشت: «با وجود افزایش سطح حملات منع خدمت توزیع شده (DDoS) در یک هفته اخیر، شبکه ارتباطی کشور پایدار است. اگرچه امروز یکی از اپراتورها دارای افت ترافیک بود که باید اطلاع‌رسانی و جبران کند.»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">