ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتورهای خصوصی همچنان سرگردان

| سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۸۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

عدم اجرای تعهدات اپراتورهای بخش خصوصی تلفن ثابت تنها مربوط به این شرکت‌‏ها نبوده و سازمان تنظیم مقررات نباید یک طرفه به قاضی برود.
مهندس نصرالله فرشیدمند ، عضو سندیکای اپراتور خصوصی تلفن ثابت ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اظهارات سازمان تنظیم مقررات مبنی بر عدم اجرای تعهدات بخش خصوصی تلفن ثابت ، با بیان این مطلب، گفت: طی چند سالی که از اعطای مجوز تلفن ثابت به این شرکت‌‏ها می‌‏گذرد ، عدم اجرای تعهدات این بخش بارها از سوی سازمان تنظیم مقررات مطرح شده ، اما هیچ‌‏گاه به عدم انجام وظایف این سازمان در مقابل این بخش اشاره نشده است.

وی ، با بیان این که درخواست شرکت‌‏های تلفن ثابت بخش خصوصی حضور در کمیسیون ماده 2 تنظیم مقررات برای دفاع است، یادآور شد: سندیکای اپراتور خصوصی تلفن ثابت درخواست خود را مبنی بر حضور نماینده‌‏ای از این بخش در جلسه آتی این کمیسیون به سازمان تنظیم مقررات ارایه داده و منتظر پاسخ است.

عضو سندیکای اپراتور خصوصی تلفن ثابت ، با اشاره به عدم حضور نمایندگان این بخش در جلسات سازمان و نداشتن حق دفاع این شرکت‌‏ها ، خاطرنشان کرد: این شرکت‌‏ها تاکنون با رییس جدید سازمان تنظیم مقررات جلسه‌‏ای نداشته‌‏اند تا مشکلات‌‏شان را بازگو کنند.

فرشیدمند ، با اشاره به پروانه تلفن ثابت بخش خصوصی ، تصریح کرد: این پروانه کامل نیست و ضمائم آن به شرکت‌‏ها داده نشده که انتظار برقراری شبکه وجود داشته باشد.

عضو هیات مدیره تعاونی منتظران عدل گستر ، افزود: تا زمانی که خطوط E1 ، تعرفه ، اتصال متقابل و نامبرینگ از سوی سازمان تنظیم مقررات به شرکت‌‏ها ارایه نشود ، نمی‌‏توان انتظار داشت که این بخش به تعهدات خود عمل کند.

وی، با اشاره به جلسه‌‏ای که این شرکت‌‏ها طی چند هفته اخیر با معاون سازمان تنظیم مقررات داشتند، خاطرنشان کرد: در این جلسه از معاون سازمان تقاضا کردیم تا مشکلات این بخش را به رییس سازمان انتقال دهند.

مهندس فرشیدمند ، با بیان این که در صورتی که ضمائم پروانه کامل داده شود ظرف مدت 3 ماه کل دایری را انجام می‌‏دهیم، یادآور شد: با کامل شدن این ضمائم ، علاوه بر تعهدات خود ، می‌‏توانیم تعداد شماره‌‏های بیشتری نصب کنیم.

وی ، با اشاره به هزینه میلیاردی شرکت‌‏ها که به دلیل اشکال در پروانه با ضرر مواجه شده است ، گفت: در سازمان تنظیم مقررات پاسخ یک نامه‌‏نگاری ساده با تاخیر ماهانه همراه است و نباید عدم اجرای تعهدات این بخش را تنها به دوش پیمانکاران گذاشت.

  • ۸۵/۰۴/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">