ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اپراتور اول مانع اپراتور های دیگر است

| دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۸۷، ۰۵:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت : اپراتور اول به دلیل نداشتن توانایی رقابت مانع سرویس دهی اپراتور های دیگر می شود.

دکتر بیژن صفوی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در گفت و گو با موبنا گفت : اپراتور دوم در هنگام ورود به کشور با ارائه سرویس دهی به سیم کارت های تولیدی خود از جمله سرویس MMS توانسته بود تا حدود زیادی سهمی از بازار سیم کارت در ایران را به خود اختصاص دهد که با این سرویس دهی بازار فروش سیم کارت های دولتی کاهش پیدا کرد .

به گفته وی ، با ورود اپراتور دوم به بازار ایران قیمت سیم کارت های دولتی به سرعت کاهش پیدا کرد که می توان از آن به عنوان تنها خدمت این اپراتور به مردم یاد کرد.

وی در خصوص افزایش تعرفه مکالمه و پیامک در کشور گفت : افزایش تعرفه ها تنها تحمیل پرداخت کردن هزینه به مردم است زیرا مشترکان تلفن همراه در ایران با بازار محدود در خصوص تلفن همراه مواجه هستند .

وی خاطر نشان کرد : رقابت در کشور بین اپراتور ها باید سالم باشد نه این که شرکت ارتباطات سیار با استفاده از موقعیت دولتی خود همچنان حرف اول و آخر را در بازار بزند .صفوی گفت : بازار خدمت رسانی اپراتور ها زمانی در ایران شکل خواهد گرفت که قیمت گذاری تعرفه ها سلیقه ای نباشد و از قرار داد خدمات محدود به مردم خود داری شود .

  • ۸۷/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">