ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: همکاری اپراتور‌ها برای رفع مشکل اینترنت دانشجویان ضعیف بوده و انتظار داریم این همکاری تا حدودی تقویت شود.
سیاوش خرسندی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت اسکان دانشجویان این دانشگاه در خوابگاه‌ها با توجه به شیوع کرونا، اظهار کرد: تمام دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت مجازی آموزش می‌بینند.

او افزود: حدود ۷۰۰ نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای انجام کار‌های عملی در دانشگاه حضور دارند که خوابگاه در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم.

خرسندی تصریح کرد: برخی از دانشجویان بین المللی دانشگاه امیرکبیر که در ایران بودند برای آموزش‌های حضوری وارد دانشگاه می‌شوند، اما آن دسته از دانشجویانی که در کشور‌های خود هستند باید به صورت مجازی آموزش‌های لازم را ببینند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره اینترنت دانشجویان، گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر طبق رایزنی‌هایی که با وزارت ارتباطات انجام داده است قصد کاهش یا بی هزینه کردن تعرفه اینترنت دانشجویان را باتوجه به مجازی بودن آموزش‌ها دارد، اما همکاری اپراتور‌ها در این زمینه کمی ضعیف بوده و قول‌های خود را عملی نمی‌کنند.

خرسندی ادامه داد: در کلاس‌های مجازی، ارتباطات ویدیوئی هزینه بر بوده و به یک معضل بزرگ برای استادان و دانشجویان تبدیل شده است؛ چراکه برای برگزاری درست آموزش‌ها به این تکنیک احتیاج داریم، اما همکاری اپراتور‌ها برای رفع مشکل اینترنت دانشجویان ضعیف بوده و انتظار داریم این همکاری تا حدودی تقویت شود.

او با اشاره به تعمیرات خوابگاه‌های دانشجویی، اظهار کرد: ۳ خوابگاه دانشگاه صنعتی امیرکبیر درحال تعمیر است که برای تحقق آن تا آخر مهر به بودجه ۲ میلیاردی احتیاج داریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">