ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایجاد صفحه به نام شخصیت‌ها ممنوع است

| يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران در رابطه با ایجاد صفحات منتسب به شخصیت های محبوب و مشهور جامعه که بدون اجازه و اطلاع آنها ساخته شود، هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)، سرهنگ اصغر باقریان گفت: کاربران شبکه های اجتماعی باید توجه داشته باشند ایجاد صفحاتی که با سوء استفاده از هویت هر فرد دیگری ساخته شود، در صورت شکایت فرد به صورت جدی توسط پلیس فتا پیگیری شده و با سودجویان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به ماهیت فضای مجازی و به دلیل اینکه شناسایی هویت واقعی افراد در این فضا برای کاربران امکان پذیر نیست، افراد شیاد در پی سوء استفاده از عناوین شخصیت های شناخته شده جامعه برمی آیند تا با ایجاد صفحاتی منتسب به این اشخاص، از محبوبیت آنها در بین کاربران در راستای منافع سودجویانه خود بهره ببرند.

سرهنگ باقریان خاطر نشان کرد: پلیس فتا در راستای وظایف ذاتی خود و برای صیانت از حریم خصوصی افراد در فضای مجازی، این گونه سوء استفاده‌ها را رصد کرده و با هرگونه فعالیت خرابکارانه در این فضا برخورد خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">