ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل در 17 کشور آنتن می دهند

| سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۸۸، ۰۱:۴۸ ب.ظ | ۶۲ نظر

سیم کارت های اعتباری ایرانسل در 17 کشور و سیم کارت های دائمی آن در 200 اپراتور آنتن می دهند.

 

فهرست به روز شده آخرین کشورهای تحت پوشش ایرانسل

به گزارش ایرانسل ، با اضافه شدن شش کشور مالزی، فرانسه، آذربایجان، قطر، تاجیکستان و قزاقستان، تعداد کشورهای طرف قرارداد رومینگ سیم کارت های اعتباری ایرانسل به 17 کشور رسید.

در حال حاضر امکان استفاده از سیم کارت های اعتباری ایرانسل در کشورهای عراق، عربستان سعودی، ترکیه، امارات متحده عربی، سوریه، قبرس، افغانستان، بلژیک، آذربایجان، یمن، سودان، قطر، مالزی، اوگاندا، تاجیکستان، فرانسه و قزاقستان فراهم شده است .

مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل در هنگام سفر به این کشورها و تنها با شماره گیری کد دستوری #7*1*2*3*140* از خط خود، میتوانند از خدمات رومینگ اعتباری ایرانسل استفاده کنند.

مشترکان سیم کارت های اعتباری ایرانسل برای استفاده از سرویس رومینگ بین الملل باید ثبت نام سیم کارت خود را تکمیل و مدارک خود را به ایرانسل ارسال کرده باشند و همچنین از داشتن اعتبار کافی در سیم کارت خود و یا به همراه داشتن کارت شارژ کافی اطمینان حاصل کنند.

این دسته از مشترکین می توانند علاوه بر خرید کارت شارژ، از سرویس های پیشرفته شارژ ایرانسل از جمله شارژ اینترنتی، شارژ الکترونیکی (e-charge) و شارژ خط به خط (p2p) در زمانی که در خارج از ایران هستند، استفاده کنند. ضمن آنکه مشترکان برای استفاده از دو روش آخر، یعنی شارژ الکترونیکی و خط به خط می توانند از نزدیکان خود در داخل ایران نیز کمک بگیرند.

همچنین در صورتی که مشترک به یکی از کشورهای سوریه، افغانستان و سودان که شرکت ام.تی.ان در آنها به عنوان ارائه دهنده خدمات تلفن همراه حضور دارد سفر کند، می تواند با خرید کارت شارژ های موجود در بازار همان کشور که متعلق به شرکت ام.تی.ان است، سیم کارت ایرانسل خود را شارژ کرده و نسبت به سایر شبکه ها هزینه کمتری بپردازد. در این روش، سیستم هوشمند ایرانسل به صورت خودکار عملیات تبدیل ارز را انجام می دهد.

براساس این گزارش، مشترکان برای افزایش اعتبار سیم کارت خود، چه در ایران و چه در خارج از کشور کافی است شماره رمز کارت شارژ ایرانسل خود را از طریق کد #شماره رمز12رقمی*141* شماره گیری کنند. همچنین مشاهده موجودی سیم کارت اعتباری در ایران یا کشورهای طرف قرارداد با ایرانسل با شماره گیری کد دستوری #1*141* ممکن می باشد.

مشترکان سیم کارت های اعتباری ایرانسل برای فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل، کافی است کد دستوری #7*1*2*3*140* را از خط خود شماره گیری کنند. پس از آن هنگامی که مشترک از ایران خارج شده و به محدوده رومینگ بین الملل وارد می شود، سیم کارت وی به طور خودکار در وضعیت رومینگ قرار می گیرد. اگر گوشی مشترک قابلیت تبدیل خودکار به حالت رومینگ را نداشته باشد، کافی است گوشی یک بار خاموش و روشن شود تا در وضعیت رومینگ قرار گیرد.

البته بعضی اوقات به دلیل تفاوت باند فرکانسی در کشور مقصد، مشترکان ممکن است مجبور به استفاده از گوشی دیگری باشند.

براساس این گزارش، پیش از این امکان استفاده از سرویس رومینگ بین الملل برای مشترکان سیم کارت های دایمی ایرانسل در حدود 200 اپراتور جهان فراهم شده بود.

  • ۸۸/۱۰/۲۲

نظرات  (۶۲)

اطلاعات بسیار مفید و بدرد بخور بود بسیار متشکرم .
ممنون از اطلاعات تون خیلی عالی بود خیلی بدرد مون خورد متشکر از شما
بسیار خوب
مرسی.ولی قیمت هاش رو نذاشتین
میشه قیمتشو بگید
خوب بود ممنون
mamnoon az rahnamaeetoon
سلام منون از اطلاعاتتون خواستم بدونم در کشور مصر انت میده؟؟ از اونجا میشه خرید؟؟؟
سلام منم به نوبه خودم تشکر می کنم کد فعال سازی رومینگ فرستادم تا رومینگ فعال شود برای کشور امارات انشاءالله که کار کند .متشکرم
salam man ye simkrte irancel ba khodam avordam ghazaghestan vali romongesh ba raveshhayi ke migid faal nashod
سلام .آیا میتوان از ایرانسل اعتباری در کشور کانادا استفاده کرد و آنتن میدهد
khili mamnon az etelaate khobi k dadid.
با عرض سلام من در خارج از کشور زندگی میکنم بعد از 6ماه ااز امدنم از ایران سیم کارت خود را داخل گوشی گذاشتم و کد رومینگ را دادم ولی بعد از یک هفته سیم کارت اعتباری ایرانسلم بسته شده نمی دونم باید چکار کنم لطفا من را راهنمایی کنیددر ضمن من اکنون در قزاقستان هستم
سلام من مقیم امارات هستم ولی چند تا سیم کارت ایرانسل دارم که هیچکدومشون کار نمیکنه باید چکار کنم؟ ممنون از سایت خوبتون
لطفا بفرمایید برای مالزی امکان پذیر است یا خیر وهزینه آن به چه صورت است
*111*#1 برای فعال سازی رومینگ *111*#2 غیر فعال سازی
در ترکیه قیمت هر دقیقه تماس یا اس ام اس مثل ایران است گوشی من رومینگ فعال است آیا بدون کد انتن میدهد لطقا راهنمای فرمایید متشکرم
خاستم بدونم کشورکره انتن میده خط ایرانسل
سلام خاستم ببینم سیم کارت ایرانسل با پیش شماره0937در کربلا خط میده؟
سلام من 2روز دیگه به باکو سفر میکنم .میخواستم ببینم از باکو میتونم با ایرانسل تماس بگیرم.در ضمن شنیدم از ایران تمام تماسها رو به آذربیجان یا بر عکس بسته شده.لطفا راهنمایی کنید
ببخشید میخواستم بدونم خط یرانسل توی ایتالیا خط میده؟؟؟؟؟
میخواستم بدونم هزینه تماس ایرانسل در ایران با یه خط ایزانسل در ترکیه چقدر میشه و چجوریه فرقی با تماس داخلی داره یا نداره؟ اگه در طرح آبی باشی هزینه یکسانه یا رومینگ باز هزینه رو بیشتر میکنه
سلام من میخوام با کشور اتریش تماس بگیرم و خط ایرانسل ان فرد اونجا فعال است، نمیدونم چطوری بگیرم با کد ان کشور میگیرم نمیشه. لطفا راهنمای کنید. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ستام چگونه با ایرانستم در امارات تماس اینترنتی بر قرار کنم
سلام.آیا از کشور تاجیکستان میشه خط اعتباریه ایرانسل به خط اعتباری ایرانسل در ایران تماس یاپیامک داشته باشیم؟چه مراحلی را باید انجام دهیم؟خواهشا زود جواب بدید.خیلیییییی
من یک سیم گارت ایرانسل برا خودم دارم ویکی برای رفقیم که میخواهد بره ایتالیا، کم هزینه ترین روش برای مکالمه ما با این دو سیمکارت چیست؟
من سیم کارت ایرانسل دارم. حدود 5 ساله که استفاده میکنم.اشکالی نداره با زدن همین کد در خارج از کشور ازش استفاده کنم؟؟؟؟ ممنون میشم جواب سوالمو به میل یا وبلاگم ارسال کنید.
سلام من براى دو سال لازم دارم از رومینگ استفاده کنم. قیمت اس ام اس و تماس چقدره؟؟
مرسی از اطلاعات خوبتون
سلام من مقیم دبی هستم فعال سازی ایرانسل را برایم رهنمای کنی ممنون میشم
سلام اگر در خارج از کشور هستیم در ایرانسل دایمی ثبت نام نکردیم چطوری فعال کنیم؟ در ضمن در خارج الان فقط اس میاد نمیتونیم نه زنگ نه اس بدیم
عالی بود،ممنون استفاده زیادی از اطلاعات کردیم
سلام من در کشور عمان هستم سیم کارت ایرانسل دارم ولی نمیشه تماس گرفت اگه اون رمز فعال سازی که بأید در ایران وارد کرد رو الان انجام بدم فعال میشه.
یه کاری کنید که تو آلمان هم جواب بده.نمیشه؟
دادش من رفته ترکیه انتن نمیده
تشکرازاطلاعات خوب تون.ازاینترنت میشه باخط اعتباری توافغانستان استفاده کرد؟
  • امیدتاجیک
  • من ازشرکت ایرانسل خیلی ممنون هستم؟بخاطر همه کارهای که انجام میدم...
    خیلی ممنون
    خیلی خوب بود
    باسلام آیا سیم کارت اعتباری در تایلند فعال است یا خیر با تشکر
    اقا لیخیال شین .رستتونو میکشه.باید هرچی دارین بدین شارج بخرین .اصلا بدرد خارج نمیخوره .همینطور همراه اول
    سلام خیلی ممنون ازاطلاعاتتون میخواستم بدونم ک اگربخوای بری به کشوره فرانسه.بلژیک وهلند برای حدودا دوهفته از همین روش سیم کارت استفاده کنی بهتره یا ازطریق وایبر؟ کدوم یک هزینه اش کمتره؟
    سم مرسی از اطلاعاتی که دادید
    من الان در تاجیکستانم،سیم کارت اعتباری دارم. رومینگ سیم کارت رو از داخل کشور فعال نکردم.نمیشه از خارج از کشور فعال کرد؟اون کدی که دادید رو وارد میکنم اما رومینگ فعال نمیشه!چیکار کنم؟لطفا راهنماییم کنید.
    سلام من میخواستم ببینم از کشور ترکیه با خط ایرانسل به موبایل در ایران زنگ بزنیم کد ترکیه میندازه یا نه
    من میخواستم بدونم ایرانسل در امریکا میگیرد؟؟ ممنون میشم جوابمو بدین
    سلام ممنونم ازاطلاعاتی که دادین ......ببخشید من از ایران با یکی از دوستام از کانادا درتماسم میخواستم بدونم اونجا شارژ موجود نیست....؟
    ایاایرذانسل در اتریش خط میده لطفا به ایمیتم به ایمیلم بفرستید
    ممنون از اطلاعات مفیدتونوآیا ایرانسل به راحتی در تمام نقاط عراق انتن میده؟هزینه sms و تماس چنده؟کم هزینه ترین روش برای مکالمه با افرادی که ایرانسل دارن چیه؟ممنون میشم پاسخو برام ارسال کنید
    ببخشید میخواستم بدونم تو مادرید هم انتن میده
    سلام من بدون اینکه رومینگ فعال کنم به کسور إمارات سفر کردم و الان متاسفانه خطم کار نمیده باید چیکارکنم؟
    من سیم کارت ایرانسلم و در دوبی و ترکیه استفاده کردم خیلی خوب بود ولی در جین انتن نداره, کاش در سنکابور هم میشد ازش استفاده کرد
    خیلی خوبه
    سلام خسته نباشید، یه سوال داشتم میخواستم راهنماییم کنین.. اینکه میگین سیم کارت ایرانسل در کشورهای خارج مذکور آنن میده... زمانی که شما با کسی در ایران تماس بگیرید، به اول شماره کدی چیزی اضافه میشه یا نه فقط شماره خودمون میفته رو موبایل طرف؟

    آیا رومینگ ایرانسل رو می تونینم تو یونان فعال کنیم؟؟ 

    سیم کارت ایرانسل تو آمریکا آنتن میده

    د

    کره جنوبی چطور؟ 

    پاسخ:
    این مطلب برای سال 88 است برای کسب آخرین اطلاعات به بخش رومینگ بین الملل سایت ایرانسل مراجعه کنید.

    چرا خط کن در ترکیه آنتن نمیدن اصلا واسه بعضی ها انتن میده پیام هم میاد

    سلام.میشه بسته اینترنتی به شماره ترکسل یکی از فامیلهای مقیم ترکیه فرستاد ؟

    با سلام:

    هفته دیگه عازم ایران هستم آیا میتوانم سیم کارت ایران سل را الان بخرم که تا رسیدم آماده باشد؟
    ممنون از جوابتان ...در ضمن هر چه سعی میکنم برم تو           Irancel.ir   اصلا نمیشود با تقدیم احترام...

    سلام آیا من می توانم از امریکا با خط ایرانسلم با ایران تماس بگیرم 

    سلام ، من یک ماه دیگه دارم میرم کانادا و میخوام حتما این سیم کارتمو با خودم ببرم ، الان کانادا جز اون کشورها نبود ، چیکار باید بکنم؟ هزینه رومینگ زیاد نمیشه؟؟ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">