ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل طبق برنامه پیش می رود

| سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۸۵، ۰۲:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران درباره‌ی آخرین وضعیت فعالیت اپراتور دوم تلفن همراه، گفت: شرکت ایرانسل طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود؛ تعدادی از قراردادهای مربوط منعقد و کار اجرایی در برخی از استان‌ها آغاز شده است، همچنین نسبت به تملک مکان مورد نیاز هم اقدام کرده‌اند.
دکتر وفا غفاریان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره تصمیم شرکت مخابرات و ارتباطات سیار برای استفاده از پیمانکاران جدید برای توسعه‌ی شبکه‌ی تلفن همراه کشور و احتمال جایگزین شدن برای پیمانکاران عمومی‌ طرف قرارداد با ارتباطات سیار، اظهار داشت: برای هر مرحله از توسعه‌ی شبکه‌ی تلفن همراه، مطابق قانون مناقصه برگزار می‌شود و برای فاز چهارم توسعه‌ی شبکه نیز برای انتخاب پیمانکاران جدید مناقصه در زمان خود برگزار خواهد شد و قطعا نحوه‌ی عملکرد GC‌های فعلی در انتخاب یا عدم انتخاب آن‌ها در فاز‌های بعدی تاثیرگذار خواهد بود.
وی در ادامه با تاکید بر این که نحوه‌ی ادامه‌ی کار و نوع تعامل با پیمانکاران عمومی‌ ارتباطات سیار در حال بررسی است، اظهار داشت: طبق قرارداد با پیمانکاران عمومی اختیاراتی مشخص شده که چطور باید با توجه به تاخیرهای این پیمانکاران با آن‌ها برخورد شود.
غفاریان درباره‌ی سرنوشت واگذاری سیم‌کارت اعتباری ازسوی اپراتور اول نیز گفت: این طرح هم اکنون در سازمان تنظیم مقررات در حال بررسی است و نهایتا پس از تصویب و مشخص شدن مباحثی مانند تعرفه،‌ به شورای اقتصاد ارجاع داده خواهد شد.
او در ادامه، به‌روزرسانی واگذاری تلفن ثابت در سراسر کشور را ازجمله‌ مواردی دانست که در آخرین جلسات هیات مدیره‌ی مخابرات مطرح شده است و افزود: طبق آخرین گزارش، واگذاری تلفن ثابت در 15 استان کشور به‌روز شده و به‌روزرسانی در دیگر استان‌ها نیز در برنامه قرار گرفته است.
رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، افزود: همان‌طور که قبلا هم مطرح شده، واگذاری زودتر از موعد سیم‌کارت‌ها از دیگر مواردی است که در حال پیگیری آن هستیم. در این زمینه، سیاستمان این است که در صورت امکان، سیم‌کارت‌ها متناسب با ظرفیت‌های ایجادشده، زودتر واگذار شوند و هر استانی که زودتر ظرفیت سازی کند، واگذاری سیم‌کارت‌ها در آن زودتر از موعد انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: واگذاری سیم‌کارت‌ها از روز گذشته در تعدادی از استان‌های اعلام شده، آغاز شده است.
رییس هیات مدیره‌ی مخابرات ایران خاطرنشان کرد: استرداد وجوه ثبت‌نامی ‌هم به نوعی کمک خواهد کرد تا سیم‌کارت‌های اولویت‌بندی شده نیز زودتر از موعد واگذار شوند. البته تهران برنامه‌ریزی خاص خود را دارد؛ اما واگذاری زودتر از موعد شامل حال تهران هم خواهد شد.

  • ۸۵/۰۳/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">