ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایرانسل عذر خواهی کرد

| شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۵، ۰۵:۵۳ ب.ظ | ۱ نظر

مدیر روابط عمومی شرکت ایرانسل گفت: ممکن است فروشندگان اصلی به دلیلی تعطیلی جمعه و مسائل مشابه فرصت کافی برای توزیع نداشته‌اند.به هر صورت برای نخستین بار در کشور توزیع و فروش مستقیم تجربه می‌شود و قطعا مشکلاتی وجود خواهد داشت و بخاطر این امر از مردم عذرخواهی می‌کنم.

مصلایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص عدم توزیع مناسب سیم کارت در سطح شهر در روز نخست واگذاری سیم کارت ایرانسل افزود: با توجه به اینکه تنها 5 فروشنده اصلی و عمده که 80 فروشگاه در سطح شهر را تحت اختیار دارند از پنجشنبه سیم کارت گرفته و از امروز کار واگذاری را انجام داده اند در توزیع و واگذاری سیم کارتها مشکلاتی پدید آمد که این موارد با واگذاری باقی سیم کارتها به بقیه فروشندگان که طی امروز انجام می‌شود برطرف خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که طی روز اوّل توزیع و واگذاری امکان برنامه ریزی بهتر و سنجیده تری وجود نداشت؟ گفت:ممکن است فروشندگان اصلی به دلیلی تعطیلی جمعه و مسائل مشابه فرصت کافی برای توزیع نداشته‌اند.به هر صورت برای نخستین بار است که در کشور تجربه توزیع و فروش مستقیم تجربه می‌شود و قطعا مشکلاتی وجود خواهد داشت و از این بابت پیشاپیش از مردم شریف عذرخواهی می‌کنم.

مصلایی در زمینه مدت زمان توزیع سیم کارت نیز اظهارداشت: همانطور که اعلام شده است، کار توزیع 5/2 میلیون سیم کارت ایرانسل تا پایان سال ادامه خواهد داشت و مرتبا سیم کارت به بازار تزریق خواهد شد.

وی در خصوص تمهیدات در نظر گرفته شده برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در زمینه فروش سیم کارت برای آغاز با یک تیم 50 نفره کار نظارت و بازرسی علنی و مخفی انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: قیمت سیم کارت ایرانسل 150 هزار تومان است و اخذ هرگونه هزینه اضافی غیر قانونی بوده و تخلف محسوب می‌شود. ضمن آنکه همزمان با پرداخت پول، تحویل سیم کارت می‌بایست انجام شود.

گزارش فارس حاکی است: یک خط تلفن مستقیم نیز به شماره 88653610 برای طرح شکایات مردمی در نظر گرفته شده است.

  • ۸۵/۰۷/۲۹

نظرات  (۱)

  • زینب میرعلیزاده فرد
  • در تاریخ 1385/8/10 یک عدد سیم (کارت ایرانسل)خریداری کرده ام .الان یک هفته است که تلفن ام راه نیفتاده است ! می خواهم بدانم که چرا هنوز راه نیفتاده ؟؟؟ لطفا رسیدگی کنید . متشکرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">