ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

علی شعبانی گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور وعده راه اندازی ۵ سایت اینترنتی در بازه زمانی دو هفته، تقویت فیبر نوری شهر ایرانشهر و روستاهای اطراف این منطقه و بهبود بخشیدن اینترنت ۳۷روستا بالای ۲۰خانوار به 4G را داد.
علی شعبانی، سرپرست معاونت استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حالی که جهان در دوره انقلاب صنعتی چهارم، عصر فناوری های مدرن، استارتاپ ها، از ظهور فناوری هوشمند می گوید و گفته می شود زیست جهان بشر تا ۲۰۵۰ به مراتبی از دیجیتال خواهد رسید که جابه جایی مکانی و فیزیک نقش کمتری در تحقق آمال دارند بلکه زمان نیز در سیطره انسان بوده و سیر او در زمان بی مبدأ و منتهی است.

وی افزود: در نقاط روستایی شهرستان ایرانشهر و سایر شهرستان ها، زیر ساخت اصلی ارتباطی به عنوان ابزاری برای اعمال حاکمیت مطلوب، اطلاع رسانی به هنگام، نظارت لازم برای برقراری امنیت کامل، پیشگیری و مقابله با تخلفات، ارایه خدمات آموزشی و بهداشتی و توزیعی، حفظ سلامت عمومی را در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: به علاوه پیشرفت مورد انتظار، مدرنیزاسیون، صنعت و کشاورزی، ایجاد اشتغال، بهبود کمی و کیفی کالاها و محصولات، کاهش هزینه تولید و انتقال، توان رقابت و رقابت پذیری اقتصاد مان با کشورهای همسایه، تبادل دانش و فناوری و محصول، تجارت و بازاریابی منوط به توسعه زیرساخت ارتباطات در شهرستان ایرانشهر است.

این مقام مسئول عنوان کرد: اینترنت، رکن محوری جهانی شدن است و در جهان امروز، توسعه در سطح محلی، ملی و جهانی، بدون فناوری و زیرساخت ارتباطی میسر نیست.

وی خاطرنشان کرد: ایرانشهر با توجه به پیشینه، نقش های پشتیبانی، توزیعی و فرهنگی به حوزه پیرامونی دارد، تقویت و تعالی این نقش ها مستلزم وجود زیر ساخت اینترنتی پرقدرت و ارتباطات با ثبات است.

سرپرست معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر اضافه کرد: مساله زیر ساخت فناوری فراتر از مشکلات چند روستا و شهر بوده، بلکه باید به عنوان زیرساخت اصلی توسعه در اولویت قرار گیرد.

فرماندار ایرانشهر گفت: با توجه به قول های وزیر ارتباطات در راستا ارتقا زیر ساخت های اینترنت در این شهرستان در انتظار تحقق وعده های داده شده اش هستیم.

شعبانی در یایان عنوان کرد: در دیدار روز گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور قول راه اندازی ۵ سایت اینترنتی در بازه زمانی دو هفته، تقویت فیبر نوری شهر ایرانشهر و روستاهای اطراف، بهبود بخشیدن اینترنت ۳۷روستا بالای ۲۰خانوار به 4G، تا اردیبهشت سال آینده و همچنین انجام یک سفر ویژه به این منطقه را تا قبل از پایان این دولت، داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">