ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت کارت اعتباری ایران کیش به عنوان مناقصه گر برگزیده از طرف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران انتخاب شد این در حالی است که به گفته رئیس اداره کسب و کار این شرکت امیدوار است این قرارداد، زمینه ساز همکاری‌های بیشتر شرکت کارت اعتباری ایران کیش با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درحوزه پرداخت الکترونیک شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این مناقصه با موضوع سرویس، نگهداری پشتیبانی و تعمیرات سخت افزارها و نرم‌افزارها ی مرتبط با تجهیزات پایانه های ingenico ۱۹۴۰۰ سامانه هوشمند سوخت برگزار و ایران کیش از میان سه شرکت در این مناقصه برگزیده شد.

مهرداد بختیاری فر رئیس اداره کسب و کار با اعلام این خبر گفت: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی بهمن ماه سال ۹۷، عملیات سرویس، نگهدای، پشتیبانی و تعمیرات سخت افزار و نرم افزار های مرتبط با تجهیزات پایانه های سامانه های هوشمند سوخت را به مناقصه گذاشته بود، که ایران کیش توانست با برنده شدن در این مناقصه، مسئولیت تعمیرات و نگهداری پایانه های سامانه ی هوشمند سوخت را برعهده گرفته و انحصار بیش از ده ساله ی سایر شرکتها را در این خصوص از بین ببرد.

وی افزود: اکنون در حال طی مراحل عقد قرارداد هستیم و همزمان با تبادل قرارداد مراحل تحویل و آماده سازی تجهیزات برای اجرای قرارداد را هم انجام می‌دهیم.

بختیاری فر گفت: این مناقصه مربوط به ۳۰ هزار دستگاه پایانه‌ی سامانه ی مدیریت هوشمند سوخت است.

وی اظهارداشت: علاوه بر تعمیرات دستگاه‌های پایانه فروش خود و قراردادهایی که تاکنون با شرکت‌های دیگر داشتیم، این قرارداد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قراردادهایی است که در حوزه‌ی تعمیرات ونگهداری رخ داده است.

بختیاری فر خاطر نشان کرد: ایران کیش امیدوار است، این قرارداد، زمینه ساز همکاری‌های بیشتر شرکت کارت اعتباری ایران کیش با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درحوزه پرداخت الکترونیک شود.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">