ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اینستاگرام صفحه «رئیس قوه قضاییه» را هم بست

| چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

اینستاگرام،‌ اکانت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه را مسدود کرد.

به گزارش فارس، اینستاگرام،‌ اکانت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه را مسدود کرد و اکنون غیرقابل دسترس شده است.

این درحالی است که از روزهای گذشته چندین صفحه اینستاگرامی مربوط به سپاه پاسداران مسدود شده است.

 

سرلشکر باقری در فضای مجازی هیچ صفحه ای ندارد

ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس این ستاد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هیچ صفحه ای ندارد.

به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح، در اطلاعیه این ستاد آمده است: در پی انتشار خبر بسته شدن صفحات منتسب به فرماندهان ارشد نظامی از جمله سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری توسط اینستاگرام که در بخش های خبری رسانه ها باز نشر شده است، به آگاهی می رساند، همانگونه که بارها اعلام شده است رییس ستادکل نیروهای مسلح در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هیچ صفحه ای ندارد.
به گزارش ایرنا، شبکه اجتماعی اینستاگرام از روز گذشته اقدام به مسدود کردن صفحات منتسب به برخی فرماندهان ارشد نظامی و شخصیت های سیاسی جمهوری اسلامی ایران کرده است.

 

صفحه اینستاگرامی محسن رضایی مسدود شد

شبکه اجتماعی اینستاگرام، در ادامه اقدامات خود علیه صفحات فرماندهان سپاه و تابعیت از اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صفحه سردار محسن رضایی را نیز مسدود کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، از صبح امروز و پس از اعلام رسمی قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی از سوی دولت آمریکا، اینستاگرام اقدام به مسدود کردن حساب کاربری تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله سردار قاسم سلیمانی، سردار عزیز جعفری و سردار کمالی کرد.

 

صفحه اینستاگرام منتسب به رئیس پلیس راهور ناجا مسدود شد

صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا هم مانند دیگر فرماندهان نظامی ایران از سوی اینستاگرام مسدود شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی آمریکا اینستاگرام اقدام به مسدود کردن صفحات فرماندهان نظامی ایران کرد.

تا به حال صفحات اینستاگرام سردار سلیمانی، سردار کمالی، سرلشکر جعفری، سردار سلامی، سرلشکر باقری و سردار قالیباف توسط اینستاگرام بسته شدند.

دقایقی قبل صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا هم مانند دیگر فرماندهان نظامی ایران از سوی اینستاگرام مسدود شد.

 

حساب کاربری سردار عظیمی‌فر در اینستاگرام مسدود شد

صفحه رسمی عظیمی‌فر سردار کهگیلویه و بویراحمدی توسط اینستاگرام مسدود شد.

به گزارش فارس، در ادامه مسدودسازی حساب‌های کاربری منتسب به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط شبکه اجتماعی اینستاگرام، صفحه رسمی «جواد عظیمی‌فر»، سردار کهگیلویه و بویراحمدی توسط این شبکه اجتماعی مسدود شد.

گفتنی است؛ صبح امروز اینستاگرام صفحه «سردار عظیمی فر» را نیز مسدود کرد این مسدودسازی پس از عملیاتی شدن اقدام آمریکا بر ضد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده است.

سردار عظیمی‌فر از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس است که مدیریت‌های مهمی از جمله مسؤول انسداد مرزهای کشور و معاون مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه را در کارنامه دارد.

بزرگترین افتخار این سردار کهگیلویه و بویراحمدی دریافت نشان درجه یک نصر از دستان مبارک مقام معظم رهبری است سرداری که به مسیح مرزهای ایران معروف است.

 

واکنش سردار کمالی به انسداد صفحه اینستاگرام منتسب به وی

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر این مطلب که «ما یک پاسداریم»، گفت: اینستاگرام با انسداد این صفحات نشان داد که در خدمت صهیونیسم و استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اینستاگرام، اکانت سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح را مسدود کرد.

از دیروز چندین صفحه اینستاگرامی مربوط به سپاه پاسداران مسدود شده و پس از مسدودسازی صفحه اینستاگرامی سردار سلیمانی، صفحه اینستاگرام سردار کمالی نیز مسدود شد.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با تأیید خبر انسداد صفحه اینستاگرام با تاکید بر این مطلب که «ما یک پاسداریم» اظهار داشت: معلوم شد که اینستاگرام و تلگرام در خدمت صهیونیسم است؛ این یک نوع مبارزه است و ان‌شاءالله این مبارزه را تا سرنگونی استکبار جهانی و صهیونیسم و برگزاری نماز جماعت در مسجدالاقصی ادامه خواهیم داد.

وی درخصوص جزئیات مطالبی که در صفحه اینستاگرامی منتسب به ایشان منتشر می‌شد، گفت: ترویج ارزش‌های اسلامی، پرداختن به موضوعات تخصصی و ارتباط با سربازان و خانواده‌های آنها از جمله مطالبی بود که در این صفحه اینستا منتشر می‌شد.

سردار کمالی تاکید کرد: در این صفحه هیچ مطلبی در ارتباط با خشونت مطرح نشده بود.

  • ۹۸/۰۱/۲۸

اینستاگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">