ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

درحالی که کارت‌های سوخت جایگاه‌ها، در دو مرحله در میزان سوخت‌گیری محدود شده‌اند و اکنون طبق اعلام وزارت نفت، تنها امکان سوخـتگیری با کارت جایگاه‌ها تا سقف ۲۰لیتر در هر نوبت وجود دارد، کارت سوخت نامحدود به جایگاه‌های عرضه بنزین راه پیدا کرده است.

به گزارش تسنیم، وزارت نفت به‌منظور تشویق مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی، ظرفیت سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌داران را از اول شهریورماه در هر نوبت به 30 لیتر کاهش داد.

با توجه به اینکه محدودسازی سوخـت‌گیری با کارت جایگاه‌ها به 30 لیتر نتوانست آن‌طور که پیش‌بینی می‌شد، مردم را به استفاده از کارت سوخت شخصی ترغیب کند، بار دیگر در میانه مهرماه (16 مهرماه) ظرفیت سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌داران کاهش یافت، به‌طوری که در هر نوبت فقط به‌میزان حداکثر 20 لیتر می‌توان با یک کارت جایگاه، بنزین دریافت کرد.

درحالی که کارت‌های سوخت جایگاه‌های عرضه بنزین، در دو مرحله در میزان سقف قابل سوخت‌گیری در هر نوبت محدود شده و طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، هم‌اکنون در تمامی جایگاه‌ها، با کارت سوخت شخصی در هر نوبت می‌توان تا 60 لیتر و با کارت سوخت جایگاه‌ها در هر نوبت می‌توان تنها تا 20 لیتر بنزین دریافت کرد، در برخی جایگاه‌های عرضه، کارت سوخت‌هایی در دست جایگاه‌داران است که چنین محدودیتی در سوخت‌گیری ندارند.

بررسی‌های میدانی خبرنگار تسنیم از یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت تهران نشان می‌دهد، متصدیان جایگاه در پاسخ به اینکه چرا با استفاده از کارت جایگاه نصب‌شده در فلان نازل، بیش از 20 لیتر می‌توان سوخت‌گیری کرد، اعلام کردند "تنها در این جایگاه، کارت سوخت نامحدود وجود دارد!".

  • ۹۸/۰۷/۳۰

کارت سوخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">