ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بانک رفاه رادیو اینترنتی راه‌انداخت

| شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: رونمایی از رادیو اینترنتی رفاه یک اتفاق نوآورانه، خلاقانه و متناسب با روندهای روز است و نقش مهمی در تقارن اطلاعات و شفافیت سازمانی دارد.

محمد علی سهمانی در مراسم رونمایی از این رادیو اینترنتی با تقدیر از روابط عمومی این بانک و بهره گیری هوشمندانه از ظرفیت های فناورانه در بازنشر اطلاعات خاطر نشان کرد: به همت روابط عمومی بانک رفاه که یکی از فعال ترین روابط عمومی های صنعت بانکداری در کشور است، امروز شاهد رونمایی از یک رسانه دیجیتال به نام رادیو رفاه هستیم که تلاش می کند در کمترین زمان ممکن، اطلاعات و اخبار بانک را به جامعه ذینفعان منعکس کند.

مدیرعامل بانک رفاه با تأکید بر ضرورت اتخاذ رویکرد روابط عمومی الکترونیک اظهار کرد: خوشبختانه در روابط عمومی بانک رفاه ضرورت استقرار روابط عمومی الکترونیک درک شده و این حوزه به منظور نیل به روابط عمومی کار آمد، چابک و تمام دیجیتال از تمامی ابزارها و زیرساخت ها استفاده می کند.

  • ۹۸/۰۳/۲۵

بانک رفاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">