ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بر اساس حکم دادگاهی در آمریکا، شرکت آمازون در برابر مشکلات و آسیب هایی که محصولات ثالث عرضه شده از طریق این سایت به وجود می آورند، مسئولیت دارد.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، بر طبق حکم یک دادگاه تجدیدنظر در کالیفرنیا شرکت آمازون در صورت ایجاد خسارت و جراحت به علت عرضه محصولات شرکت های ثالث در فروشگاه آنلاین خود مسئول بوده و باید پاسخگو باشد.

این تصمیم ناشی از شکایت زنی به نام آنجلا بولگر است که یک باتری جدید را برای لپ تاپ خود از طریق آمازون خریداری کرده بود. این باتری توسط شرکت لیناگ تولید شده و آمازون تنها آن را به فروش رسانده بود. پس از آتش گرفتن این باتری و آسیب دیدن و سوختن دست ها و پاهای این زن، وی از آمازون به علت فروش این محصول شکایت کرد.

اگر چه در رسیدگی اولیه آمازون مسئول این واقعه دانسته نشد و صرفا به عنوان واسطه فروش این کالا معرفی شد، اما دادگاه تجدیدنظر این حکم را رد کرد و آمازون را در واقعه یادشده مقصر دانست. این شرکت هنوز در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">