ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

با خطوط قدیمی نمی‌توان ADSL راه انداخت

| سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۸۵، ۰۶:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

نایب رییس اتحادیه‌ی الکترونیک کرج، گفت: نبود امکانات لازم جهت قراردادن دستگاه‌های مورد نیاز در مراکز مخابراتی از معضلات اصلی راه‌اندازی نشدن سرویس اینترنت پرسرعت در کشور است.

رضا کیوان در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این که شرکت مخابرات برای شرکت‌های خصوصی، امکانات لازم را جهت قراردادن دستگاه‌های مورد نیاز سرویس ADSL، در مراکز مخابراتی فراهم نمی‌کند و یکی از مشکلات عمده‌ی شرکت‌های خصوصی، نبود فضای مناسب جهت راه‌اندازی این دستگاه‌ها از طرف مخابرات است.

او با بیان این که تنها دو شرکت مجهز به ADSL در سطح کرج فعال است و هنوز در بسیاری از نقاط کرج، سرویس ADSL راه‌اندازی نشده است، تصریح کرد: این دو شرکت تنها بخشی از منطقه‌های تحت پوشش این شهرستان را سرویس‌دهی می‌کنند و این خود یکی از معضلات سرویس‌دهی مطلوب برای مصرف‌کنندگان است.

وی افزود: تمام معضلات این بخش تنها به دست شرکت مخابرات رفع می‌شود، چراکه بسیاری از خطوط قدیمی در سطح این شهر، به صورت PCM است و با این خطوط نمی‌توان سرویس ADSL راه‌اندازی کرد.

او در پایان هزینه‌ی سرویس ADSL ازسوی شرکت ارایه‌دهنده را ماهیانه چیزی بالغ بر 30 هزار تومان اعلام کرد و اظهار داشت: دلیل این گرانی را نبود رقابت بین شرکت‌هاست و تا زمانی که تنها دو شرکت در کرج این سرویس را فراهم می‌کنند، نه در قیمت و نه در کیفیت، شاهد روند مثبت برای مصرف‌کننده‌ی اینترنت نخواهیم بود و این مشکلات تنها با یک برنامه‌ریزی مناسب شرکت مخابرات حل و فصل می‌شود.

  • ۸۵/۰۳/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">