ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برای رفع مشکلات سامانه شاد در تلاش هستیم

| سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر آموزش و پرورش از تلاش‌های این وزارتخانه برای رفع مشکلات سامانه شاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محسن حاجی میرزایی پس از شرکت در کمیسیون آموزش مجلس در جمع خبرنگاران، مشکلات سامانه شاد را ناشی از نرم افزار مورد استفاده، زیرساخت‌های این سامانه و پهنای باند دانست و گفت: جمعی از همکاران ما در وزارت آموزش و پرورش در حال جمع آوری اشکالات هستند و با مجموعه‌های مرتبط برای حل و فصل مسائل و مشکلات رایزنی می‌کنند.
وزیر آموزش و پرورش سامانه شاد را یک سامانه بومی خواند و افزود: به هر حال حدود ۱۱۰ هزار مدرسه با بیش از ۵۵۰ هزار کلاس داریم که همین الان روزانه بیش از ۱۰۰ هزار ارتباط زنده روی سامانه شاد برقرار می‌شود و ممکن است انبوه ارتباطات، اشکالاتی را در عمل به وجود بیاورد، اما با اطمینان می‌گوئیم که همه تلاش ما بر این است که اشکالات را به تدریج شناسایی و رفع کنیم.
آقای حاجی میرزایی ابراز امیدواری کرد: این مشکلات به زودی حل و فصل شود.
وی در ادامه سند تحول بنیادی آموزش و پرورش را مهمترین ماموریت این وزارتخانه توصیف کرد و گفت: ما نمی‌توانیم این سند تحول را یک برنامه در کنار سایر برنامه‌ها یا به عنوان یک اولویت در کنار سایر اولویت‌ها ببینیم.
وزیر آموزش و پرورش افزود: همه آموزش و پرورش یعنی سند تحول، بنابراین همه تلاش ما معطوف به این است که این سند تحول را اجرایی کنیم.
آقای حاجی میرزایی همچنین گفت: گزارشی از اقدامات انجام شده درباره این سند به اعضای کمیسیون آموزش مجلس ارائه شد و نمایندگان مجلس هم دیدگاه و نظرات خود را ارائه کردند که ادامه بحث به جلسات بعدی موکول شد.

  • ۹۹/۰۷/۰۱

شبکه شاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">