ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بررسی شبکه شاد در «شب‌های فناوری»

| يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲ ق.ظ | ۰ نظر

سیزدهمین نشست «شب های فناوری» با موضوع « خانواده و شبکه اجتماعی دانش آموزی (شاد)»، دوشنبه 14مهر ساعت17، به صورت گفتگوی زنده  با حضور رییس گروه هوشمند سازی مدارس وزارت آموزش و پرورش از کانال آپارات فرهنگ سرای فناوری اطلاعات پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، این برنامه در راستای استفاده بهتر و بهینه معلمان و دانش آموزان از شبکه  اجتماعی (شاد) و بررسی مزیت ها و مشکلات آن با حضور رحمان عیسی زاده نشلی رییس گروه هوشمند سازی مدارس وزارت آموزش و پرورش و کیوان نقره‌کار مجری کارشناس صدا و سیما برگزار می شود. 
طبق آخرین آمارهای اعلام شده تا کنون بیش از ۱۲ میلیون دانش آموز، ۱۰۰ درصد مدیران مدارس و حدود ۹۰ درصد معلمان عضو شبکه شاد شده اند؛ شبکه‌ای که طبق اعلام آموزش و پرورش ضریب امنیتی‌اش از نظر جنبه‌های اخلاقی، حفظ داده‌ها، اطلاعات و محتواهای تولید شده بسیار بالاست.
سلسله نشست های تخصصی « شب های فناوری»، با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه  فناوری های نوین خصوصا فناوری اطلاعات و بیان نظریه ها، دیدگاه ها و یافته های پژوهشی در این زمینه با حضور متخصصان و دست اندرکاران این حوزه برگزار می شود. 
این برنامه با مشارکت کانون «شهروند و شهر هوشمند» فرهنگ سرای فناوری اطلاعات به دبیری ستاره امیری متخصص شهر هوشمند اجرا می شود.
 علاقمندان می توانند برای تماشای این گفتگوی زنده و طرح سوالات خود در این زمینه به صفحه اینستاگرام یا کانال آپارات فرهنگ سرای فناوری اطلاعات به نشانی؛  itfarhangsaraمراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند. 

  • ۹۹/۰۷/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">