ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به تشریح جلسه اخیر این هیئت پرداخت.

شکایت آذری جهرمی از زرآبادی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شدمحمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین جلسه این هیئت اظهار کرد: جلسه هیئت نظارت با اکثریت اعضا برگزار شد.

او ادامه داد: در این جلسه شکایت آقای کریمی قدوسی از جلیل رحیمی جهان آبادی درباره نطق او پیرامون تابعیت کریمی قدوسی مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد آقای رحیمی به هیئت بیایند و در این باره توضیح بدهند.

جمالی گفت: همچنین شکایت جمعی از نمایندگان از علی مطهری نماینده مردم تهران درباره سخنرانی اخیر او در ۱۳ آبان مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد این نماینده به هیئت نظارت بیاید تا اعضا دفاعیات او را در این باره استماع کنند و بعد به تصیم گیری بپردازند.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بیان کرد: شکایت محمدجواد آذری جهرمی از خانم سیدحمیده زرآبادی نماینده قزوین به دلیل افترا و تشویش اذهان عمومی مورد بررسی قرار گرفت، همچنین شکایت برخی از ائمه جمعه از آقای جعفرپور مورد بررسی قرار گفت که پس از بررسی اظهارات این نماینده بر خلاف وظایفش تلقی نشد.

او بیان کرد: در ادامه شکایت دانشگاه آزاد اسلامی از آقای بهروز بنیادی‌فر نماینده کاشمر مبنی بر تحصیل فرزندان هیئت علمی که هیئت نظارت صحبت این نماینده را صریح تلقی کرد.

جمالی اظهار کرد: همچنین شکایت ناجا از آقای مصطفی ذوالقدر مورد بررسی قرار گرفت که ظاهرا این نماینده در یک مجلس عروسی صحبت‌هایی علیه این ارگان به زبان آورده که قرار شد توضیحات خود را به هیئت ارائه دهد، همچنین شکایت وزارت اطلاعات از آقای محمود صادقی درباره ترور دانشمندان هسته‌ای مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس جلسه آقای صادقی با وزیر و ارائه اسناد مشخص شد که اظهارات او به امنیت کشور لطمه می‌زند.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بیان کرد: همچنین شکایت ناجا از آقای خضری مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که اقدام این نماینده خلاف وظایف نمایندگی نبوده است.

او ادامه داد: همچنین شکایت وزیر نفت از علی اکبر کریمی مورد بررسی قرار گرفت و هیئت نظارت به بنده مأموریت داد تا با شخص آقای زنگنه صحبت کنم و قرار شد که آقای کریمی برای جمع بندی دوباره به هیئت نظارت بیاید.

جمالی در پایان خاطرنشان کرد: به دستور هیئت رئیسه قرار شد که آقای گلمرادی و جاسمی به دلیل صحبت‌هایشان در هیئت نظارت توضیحاتی را ارائه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">