ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فرمانده یگان محیط زیست گفت: آگهی های خرید و فروش حیات وحش و سلاح شکاری در سایت های شیپور و دیوار فیلتر می شوند و تخلفات اینستاگرامی از سوی پلیس فتا رصد می شوند.

جمشید محبت خانی فرمانده یگان محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار مهر از آماده شدن پیش‌نویس متنی برای برخورد با تخلفات محیط زیستی در فضای سایبری خبر داد و گفت: این پیش‌نویس برای ارسال به دادستان کل کشور تهیه شده است.

محبت خانی از همکاری مشترک این سازمان و پلیس پیشگیری از وقوع جرم فتا خبر داد و اظهار داشت: براساس این همکاری مشترک سایت‌های داخلی که اقدام به خرید حیات وحش، سلاح‌های شکاری و تاکسیدرمی حیوانات وحشی می‌کنند رصد خواهند شد و با منتشر کنندگان آگهی‌هایی از این دست به عنوان متخلف برخورد می‌شود.

وی افزود: براساس این همکاری مشترک آگهی‌هایی از این دست در سایت داخلی همچون دیوار و شیپور، فیلتر خواهند شد.

فرمانده یگان محیط زیست از راهکارهای در نظر گرفته شده از سوی پلیس فتا برای مقابله با این دست تخلفات محیط زیست در فضاهای غیر بومی همچون اینستاگرام نیز خبر داد.

وی به آمار ۱۰۰ درصدی برخورد با تخلفات زیست محیطی در سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: با تمامی تخلفات مجازی گزارش شده اعم از خرید و فروش حیوانات و حیوان آزاری با تعامل مناسب پلیس فتا برخورد شده و همه متخلفان به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">