ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بروز مشکل جدید در سامانه رجیستری

| دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

برخی کاربران موبایل می‌گویند: گوشی‌ای به کشور آورده‌اند که مدل آن در لیست سامانه گمرکی گوشی وجود ندارد و می‌پرسند که چگونه باید گوشی خود را ثبت و رجیستر کنند؟

به گزارش فارس، پس از اجرای کامل طرح رجیستری به تدریج با درگیری تعداد بیشتری از مردم با این طرح، سوالات مختلفی برای مردم پیش می‌آید.

یکی از سوالات شایع مربوط به نبودن مدل گوشی موردنظر در لیست سامانه اظهارنامه گمرکی گوشی تلفن همراه است.

کاربران زیادی تاکنون پرسیده اند که: «در حالی که برندی در لیست گمرک وجود دارد اما مدل گوشی موردنظرمان در لیست نیست، برای رجیستری آن چه باید کرد و آیا امکان ثبت گوشی تحت مدلی نزدیک به مدل مورد نظر وجود دارد؟».

فارس این سوال را از کمیته اجرای رجیستری پیگیری کرده و پاسخ گرفته است که: «اگر مدلی در لیست وجود ندارد به این معنی است که تاکنون وارد کشور نشده است. کاربران برای ثبت این مدل باید مدتی صبر کنند تا مدل مورد نظر به صورت تجاری وارد کشور شده و به لیست اضافه شود یا متقاضی به عنوان اولین نفر به گمرک بالاتر از میدان ولیعصر (دفتر تعیین ارزش) مراجعه کرده و این مدل رو ثبت کند».

پیش‌تر، سوالات دیگری از کاربران درباره طرح رجیستری پیگیری و منتشر شده بود. چرا تبلت، ساعت هوشمند و مودم سیم‌کارت‌خور هشدار رجیستر نبودن می‌گیرند؟+راه اصلاح، غیرفعال شدن اسلات‌ دوم گوشی های چند سیم‌کارت پس از رجیستری، راه اصلاح مشخصات در سامانه گمرکی موبایل مسافری/ چه اطلاعاتی قابل تصحیح است؟ و دریافت کد فعالسازی موبایل در رجیستری چقدر طول می‌کشد و اگر ارسال نشد چه باید کرد؟ از جمله مباحث پیگیری شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">