ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برگزاری مسابقه برنامه‌نویسی موبایلی

| چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

ایرانسل از برگزاری "مسابقه برنامه نویسی موبایلی ایرانسل 2014" خبر داد.

ایرانسل اعلام کرد تمامی برنامه نویسان علاقمند به برنامه نویسی موبایلی، می توانند در مسابقه بزرگ برنامه نویسی موبایلی ایرانسل (I.C.M.A (I Can Make Apps شرکت و با خلق برنامه های کاربردی جدید و جذاب، استعداد و مهارت خود را ارزیابی کنند.

در این رقابت بزرگ، از میان آثار ارسالی، نرم افزارهای برتر با محوریت "زندگی دیجیتال" انتخاب و با حمایت ایرانسل در چارسوی ایرانسل به کاربران عرضه خواهد شد.

همچنین جوایزی برای برندگان در این مسابقه برنامه نویسی در نظر گرفته شده علاوه بر این، سه جایزه برای نرم افزارهای برگزیده در حوزه های کسب و کار، سلامت و آموزش نیز در نظر گرفته شده است. ضمن آنکه جوایزی هم به نفرات اول تا سوم بهترین خلاقیت و نوآوری، بهترین طراحی تجربه کاربری و بهترین ایده تجاری اهدا خواهد شد.

محتوای نرم افزار و استراتژی مورد استفاده، ایده برنامه و خلاقیت موضوع، طراحی رابط کاربری UI و تجربه کاربری UX و عملکرد و اثربخشی در موضوعات کسب و کار، سلامت و آموزش از جمله معیارهای داوری و امتیازدهی به نرم افزارهای کاربردی در مسابقه برنامه نویسی موبایلی ایرانسل2014 اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایرانسل مراجعه کنند.

  • ۹۲/۱۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">