ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بن‌سلمان معتاد بازی رایانه‌ای است

| يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

یک سایت ویژه بازی های رایانه ای فاش کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی وقت زیاد و مبالغ هنگفتی را صرف بازی های رایانه ای می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، یک سایت ویژه بازی‌های رایانه‌ای فاش کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی وقت زیادی را صرف بازی‌های رایانه‌ای می‌کند و مبالغ هنگفتی را هم هزینه می‌کند.

براساس این گزارش؛ سایت «دوت اسپورت» ویژه بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تاکنون بیش از ۶۰۰۰ دلار برای بازی دوتا ۲(Dota ۲) برای مشارکت در رقابت بازی بین المللی ۲۰۲۰ هزینه کرده است.

این سایت گزارش داد: هنگامی که مردم از واژه «نهنگ» در بازی‌های رایانه‌ای صحبت می‌کنند معمولاً به گیمرهایی اطلاق می‌شود که مبلغ هنگفتی از پول در یک بازی هزینه می‌کنند و این منطبق با محمد بن سلمان است. با این میزان هزینه و وقت طولانی که محمد بن سلمان از طریق حساب او (Purrrrrfect Devil Angel Yukeo) سپری می‌کند در رأس افرادی است که پولشان را خرج بازی می‌کنند و با فاصله بسیار زیاد با نفر دوم که صاحب آن فقط ۱۵۰۰ دلار هزینه کرده است، قرار دارد.

دوت اسپورت می‌نویسد: این رقم دیوانه وار برای بن سلمان جدید نیست زیرا وی طی سه سال گذشته رقمی بالغ بر ۶۹.۴۹۴ دلار هزینه کرده است و در سال ۲۰۱۸ ۴۲.۱۰ دلار هزینه کرده است و این رقم در سال ۲۰۱۷ به ۱۷۵.۰۰۰ دلار رسیده است.

این سایت گزارش داد: محمد بن سلمان وقت زیادی را در بازی سپری می‌کند و از سال ۲۰۱۱ در فعال بوده است و بیش از ۱۰۰۰۰ مسابقه در دوتا داشته است که ۵.۷۷۲ بُرد و ۵.۴۶۷ باخت داشته است یعنی میانگین بُرد وی به ۵۱ درصد رسیده است. ولیعهد سعودی ۹۰۴۶ ساعت در بازی دوتا(Dota) و حدود ۵۵۰ ساعت را در بازی «Team Fortress ۲» سپری کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">