ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به ایرانسل اخطار داده‌شد

| چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۸۵، ۰۳:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: در هفته‌جاری به مجری پروژه اپراتور دوم تلفن همراه، درباره ارائه نخستین سیم‌کارتهای ‪ ۱۵۰‬هزار تومانی تا شهریورماه (طبق زمان‌بندی) اخطار داده‌است.
به‌گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، "محمود خسروی" گفت: قرارداد ایرانسل با دو شرکت خارجی اریکسون و آلکاتل ، هنوز نهایی نشده‌است.
ایرانسل (مجری پروژه اپراتور دوم تلفن همراه) دو شرکت یادشده را به‌عنوان تامین‌کننده اجناس لازم خارجی این پروژه انتخاب کرده‌بود.
طبق این گزارش ،" وفا غفاریان " رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز گفت: در یکی دو ماه اخیر، فعالیتهای اپراتور دوم چنان که برای رسیدن به زمان‌بندی لازم است ، پیش نرفته ، که پیگیر موضوع هستیم.
معاون وزیر ارتباطات افزود: اگر ایرانسل تاخیر کند، با آن براساس مقررات برخورد می‌کنیم.
شرکت ایرانسل طبق موافقتنامه پروانه آغاز به کار این شرکت، متعهد شده است که در ششم شهریورماه امسال (‪ ،(۸۵‬فروش نخستین سیم‌کارتهای خود را با پیش شماره‌های ‪ ۰۹۳۵‬و ‪ ۰۹۳۶‬آغاز و در پایان فاز نخست آغاز به کارش (ششم آذرماه امسال)، دو میلیون و ‪ ۳۰۰‬هزار شماره در ‪ ۲۴۸‬شهر کشور واگذار کند.
این درحالی است که اوایل خردادماه یکی از خبرگزاریها به‌نقل از مدیر شرکت پیمانکار مسوول نصب ‪BTS‬های اپراتور دوم، اعلام کرد که قرارداد این شرکت با ایرانسل دچار مشکلاتی شده و ممکن است پروژه طبق زمان‌بندی مقرر به انجام نرسد.
"سید حسن امیراحمدی"، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نیز چندی پیش به خبرنگار ایرنا گفت که اگر ایرانسل تا شهریور ماه امسال نتواند طبق برنامه زمان‌بندی شده در پروانه آن به تعهداتش عمل کند، مشمول مجازاتهایی خواهد شد.

  • ۸۵/۰۳/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">