ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بورس به شدت مخالف رمزارزهاست

| شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: سازمان بورس بر این عقیده است که نمی‌تواند نوسانات رمزارزها را کنترل کرد و در جلسات مختلف هم مخالفت خود را با این موضوع ابراز کرده است.

امیر ناظمی معاون وزیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: موضوع رمزارزها یکی از موضوعاتی است که طی جلسات مختلف به آن پرداخته شده و مسؤولیت تدوین استاندارد رمزارزها برعهده وزارت ارتباطات بود که این کار به صورت همکاری مشترک بین سازمان فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات رادیویی انجام شد.

وی افزود: جلسات متعددی با نمایندگان وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته‌ایم تا بتوانیم مجوزهای رمزارز را تهیه و تنظیم کنیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه تاکید کرد: متاسفانه بورس به شدت مخالف ورود به موضوع رمزارزهاست و در این قضیه نمی‌خواهد دخالتی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بورس بر این عقیده است که نمی‌تواند نوسانات رمزارزها را کنترل کرد و در جلسات مختلف هم مخالفت خود را با این موضوع ابراز کرده است.

لازم به ذکر است، موضوع استخراج رمزارزها از ماه گذشته در دستورکار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته و بانک مرکزی نیز پیگیر آن است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">