ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر صنعت چین به شرکت های فناوری این کشور و از جمله علی بابا و تنسنت اعلام کرد باید از مسدود کردن وب سایت های یکدیگر دست بردارند و با هم همکاری کنند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین روز جمعه استانداردهایی به شرکت های فناوری این کشور پیشنهاد کرده و از همه آنها خواسته تا یک زمان مشخص از بلوکه کردن یکدیگر و به خصوص پیام رسان های شرکت های رقیب دست بردارند.

وی افزوده که اگر این شرکت ها از این خواست وزارت صنعت تبعیت نکنند، ممکن است، این وزارتخانه به روش ها و اقدامات دیگری متوسل شود. دولت چین در ماه های اخیر برای قانون مند کردن فعالیت شرکت های فناوری و مقابله با انحصارطلبی های آنها اقدامات مختلفی را انجام داده است.

به همین منظور نشست مشترکی با حضور علی بابا، تنسنت، بایت دنس، بایدو، هواوی و شیوآمی برگزار شده است. در مورد این ماهیت این نشست اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. به نظر می رسد تنسنت و علی بابا به تدریج دسترسی به خدمات یکدیگر را ممکن کنند.

  • ۰۰/۰۶/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">