ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فیس بوک و زوم نیز در وب‌سایت رسمی سازمان روسکوم نادزور حساب شخصی ایجاد کردند. 
به گزارش سایبربان؛ روسکوم نادزور در گزارشی تازه اعلام کرد شرکت‌های متا و زوم نیز اقدام به اجرای الزامات قانون فدرال شماره 236 کردند. شرکت متا پلتفرمز جهت ثبت حساب شخصی در سایت رسمی روسکوم نادزور درخواست داده است. شرکت زوم نیز حساب شخصی خود را در سایت رسمی سازمان ثبت کرده و در حال بررسی فرم بازخورد و مراحل افتتاح نمایندگی در فدراسیون روسیه است.

پیش از متا و زوم، شبکه اجتماعی سنگاپوری لایکی از تکمیل مراحل مربوط به افتتاح دفتر نمایندگی در روسیه خبر داده است. دومین سرویسی که پس از لایکی اجرای قانون جدید را آغاز کرده، شرکت اپل دیستریبیوشن اینترنشنال است که در 17 ژانویه 2022 یک حساب شخصی در وب‌سایت روسکوم نادزور ثبت کرده است.

پیام‌رسان وایبر نیز در همان تاریخ یک حساب شخصی در وب‌سایت روسکوم نادزور ثبت کرده و تیک‌تاک یک فرم بازخورد الکترونیک با کاربران روسیه ایجاد کرده است.

بر طبق قانون فدرال شماره 236 «فعالیت اشخاص خارجی در اینترنت در فدراسیون روسیه»، شرکت‌های فناوری اطلاعات خارجی موظفند با افتتاح شعبه، دفتر نمایندگی یا تعیین یک شخص حقوقی روس و همچنین قرار دادن فرم بازخورد الکترونیک با کاربران روس در وب‌سایت خود، ثبت یک حساب شخصی در وب‌سایت روسکوم نادزور برای تعامل با نهادهای دولتی و نصب شمارشگر تعداد بازدید در منبع اطلاعاتی حضور رسمی در قلمرو فدراسیون روسیه داشته باشند. 

  • ۰۰/۱۲/۰۴

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">