ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تبلیغ غیرقانونی تاکسی اینترنتی اسنپ

| چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

رانندگان تاکسی سواری کرایه بین شهری به تازگی تبلیغ یک شرکت تاکسی اینترنتی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و خواستار برخورد مسئولان با این نوع اقدامات شده‌اند.

این دومین شرکت تاکسی اینترنتی است که برای سفرهای بین شهری تبلیغ کرده است در حالی که طبق قانون فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در محدوده بین شهری مجاز نیست و مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بارها بر این نکته تاکید کرده و از پیگیری و برخورد با این اقدام خبر داده‌اند.

متن تبلیغی در فضای مجازی منتشر شده و واکنش رانندگان سواری کرایه را به دنبال داشته به شرح زیر است:

«راننده‌ ماکسیمی؛ سفرهای بین‌شهری رو انجام بده، تا بتونی درآمد بیشتری داشته باشی!

@maximdriver_iran

یعنی چی؟!

یعنی: اگر از ترافیک داخل شهر خسته شدی، اگر دلت می‌خواد درآمدی فراتر از معمول داشته باشی و اگر دلت می‌خواد سفرهایی رو انجام بدی که کرایه‌ بیشتری دارند

@maximdriver_iran

@maximdriver_iran

@maximdriver_iran

می‌تونی همین الان با شماره‌ی ۱۶۱۱ تماس بگیری و به‌صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنی یا برای ثبت‌نام لینک زیر رو لمس کنی و بعد از ثبت‌نام، یک ماجراجویی بین‌شهری رو تجربه کنی»

به گزارش تین نیوز، پیش از این اسنپ نیز در اپلیکشن خود سفرهای بین شهری را تبلیغ کرده بود.

این در حالی است که داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صراحت ورود شرکت‌های تاکسی اینترنتی به حمل مسافران بین شهری را غیر قانونی اعلاک کرده و گفته است: موضوع انحصار فعالیت بین شهری زیر نظر سازمان راهداری، قانون مصوب مجلس است و این شرکت‌ها نمی‌توانند قانون را زیر پا بگذارند.

وی چنین اقداماتی را غیر اصولی و غیر قانونی ذکر کرده و تاکید کرده است: تنها نهاد صاحب صلاحیت برای صدور مجوز فعالیت جابه‌جایی مسافر بین شهری، وزارت راه و شهرسازی است و هر شرکت تاکسی اینترنتی دیگر در صورت این کار، با مشکل مواجه خواهد شد.

 مختار داوودی عضو هیئت‌ مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری نیز در این مورد به تین نیوز گفت: در زمان ریاست قبلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، این سازمان یک رای از قوه قضاییه هم گرفته است که مطابق آن فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در بیرون شهر ممنوع است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">