ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تجهیز 60 درصد تاکسی‌های پایتخت به سامانه پرداخت

| يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 60 درصد تاکسی‌های پایتخت مجهز به سامانه پرداخت الکترونیک هستند، گفت: عوارض طرح ترافیک برای پلاک‌های «ع» از جمله تاکسی‌های فرودگاه 70 درصد تخفیف دارد.

محمد علیخانی عضو کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با پرداخت الکترونیک در تاکسی‌های پایتخت، اظهار داشت: 60 درصد از تاکسی‌ها در حال حاضر تحت پوشش پرداخت‌های الکترونیک هستند و پیش از این، این مسأله توسط شرکت‌هایی به صورت انحصاری انجام می‌گرفت ولی اکنون سازمان تاکسیرانی در تلاش است هر شرکتی که توانایی انجام این کار را دارد مجوز لازم برای آن صادر و این خدمات بیشتر تحت پوشش قرار گیرد.

وی افزود: امیدواریم 40 درصد دیگر تاکسی‌های دیگر تهران نیز تحت پوشش پرداخت‌های الکترونیک قرار گیرند تا شهروندان بتوانند با سهولت بیشتری ترددهای خود را در سطح شهر انجام دهند.

علیخانی در ارتباط با اعتراض برخی از رانندگان تاکسی فرودگاه، گفت: اعتراض این افراد به دو علت بود که اولی اخذ عوارض در اتوبان تهران - قم و دومی عوارض طرح ترافیک بود.

عضو کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران  بیان داشت: عوارض اتوبان به ما ارتباطی ندارد و مربوط به وزارت راه است ولی در ارتباط با عوارض طرح ترافیک باید به این نکته توجه داشت که تاکسی‌های فرودگاه پلاک «ع» دارند و طبق مصوبه‌ها تعرفه طرح برای این افراد با 70 درصد تخفیف همراه است.

وی گفت: از طرفی این رانندگان دائماً تردد در محدوده طرح ندارند و بر اساس آنچه که نمایندگان آنها به ما اعلام کرده‌اند تردد رانندگان فرودگاه در منطقه طرح ترافیک محدود است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">