ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تحصیل دانش‌آموزان فعلا مجازی باشد

| دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۰۵:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

یک عضو کمیسیون آموزش‌ و تحقیقات مجلس ضمن ابراز نگرانی نسبت به بازگشایی مدارس در آبان ماه گفت: آموزش و پرورش باید با قاطعیت و شجاعت اعلام کند آموزش دانش آموزان فعلا تا خروج از پیک احتمالی ششم در آینده مجازی خواهد بود.

امان‌قلیچ‌ شادمهر در گفت‌گو با ایسنا، درباره بازگشایی مدارس در آبان ماه عنوان کرد: با توجه به وضعیت کنونی واکسیناسیون دانش‌آموزان و کادر خدماتی که با دانش‌آموزان در ارتباط هستند ما نسبت به بازگشایی مدارس در آبان ماه نگران هستیم، متاسفانه اکنون از سوی برخی مدارس رفتاری را شاهد هستیم که به هیچ عنوان صحیح نیست، مسئولان برخی مدارس از خانواده ها تعهد دریافت می‌کنند که در صورت ابتلای دانش آموزان به کرونا، مدرسه هیچ مسئولیتی ندارد و با اراده و خواست قلبی والدین به مدرسه آمده اند.

وی افزود: آموزش و پرورش باید با قاطعیت و شجاعت اعلام کند آموزش دانش آموزان فعلا تا خروج از پیک احتمالی ششم در آینده مجازی خواهد بود و با این اقدام والدین، دانش‌آموزان و خانواده ها را از نگرانی خارج کند.

شادمهر با بیان اینکه آموزش و پرورش به خصوص اکنون که با سرپرست هم اداره می‌شود شرایط را رها کرده است به گونه ای که در بحث واکسیناسیون دانش‌آموزان شرایط بدین شکل است، گفت: آموزش و پرورش برای حضور دانش‌آموزان در مدرسه شرایطی را اعلام کرده است، اما باز هم خانواده ها نسبت به پیک ششم دغدغه دارند.

  • ۰۰/۰۷/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">