ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در حالی که هنوز جزئیات بسته حمایتی دولت از سکوهای بومی میزبان کسب‌وکارهای اینترنتی اعلام نشده، وزیر ارتباطات می‌گوید: امسال شرکت پست از محل منابع خود، برای کسب‌وکارهای مشمول خدمت پستی را با تخفیف ارائه می‌کند و در بودجه سال بعد اعتبار لازم دیده می‌شود.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با فارس با اشاره به ارائه تخفیف خدمات پستی در بسته حمایتی دولت از کسب وکارهای دیجیتال، اظهارداشت: مقرر شده که شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تخفیف هایی را به سکوهای مشمول که میزبان کسب و کارهای اینترنتی می شوند، ارائه دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتباری از سوی دولت برای شرکت پست در نظر گرفته می شود که به کسب وکارها تخفیف در خدمات پستی ارائه کند؟ گفت: امسال شرکت پست بخشی از این حمایت ها را از محل منابع خود پرداخت خواهد کرد و بخشی را هم اگر نیاز بود کمک می کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: اما در قانون بودجه سال بعد، ردیفی برای این منظور و همچنین برای کمک به شرکت پست در نظر خواهیم گرفت که بخشی از مشکلات شرکت پست هم رفع شود.

به گزارش فارس، هنوز جزئیات اجرایی این بسته از جمله معرفی سکوهای مشمول و میزان تخفیف ها اعلام نشده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">