ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تخلفات پیامکی را به وزارت ارشاد گزارش دهید

| شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

سامانه دریافت گزارشات تخلفات پیامکی به همت کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی فعال شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، به نقل از حامد حاجی ملامیرزایی نایب رییس کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی، این سامانه در سه مصداق پیامک حاوی متن نامتعارف، پیامک حاوی لینک‌های کلاهبرداری (فیشینگ) و ارسال پیامک تبلیغاتی علی‌رغم اعلام مشترک به سامانه 800* مبنی بر علاقه نداشتن به دریافت پیامک، آماده دریافت تخلفات پیامکی است.

هموطنان از سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی به نشانی smsregulatory.farhang.gov.ir تخلفات مدنظر خود را گزارش دهند تا با متخلفان این حوزه برخورد قانونی شود.

بنا بر مصوبه جلسه بیست و یکم شورای عالی فضای مجازی با موضوع «سیاست‌های ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی» مورخ 01/11/1393، مسئولیت کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست آن به شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

همچنین دبیرخانه این کارگروه در مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی مستقر است و دکتر حامد حاجی ملامیرزایی نایب رییس و دبیر فعلی آن است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">