ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تخلف در ثبت سیم‌کارت صفر شد

| جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه در حال حاضر همه سیم کارت های فعال در کشور دارای هویت هستند ، گفت: با استفاده از روش های ایجابی در ثبت سیم کارت امکان تخلف در ثبت سیم کارت صفرشده است.

حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با فارس با اشاره به صفر شدن تخلف در ثبت سیم کارت در کشور گفت: یکی از گام های خوبی که برای پیشگیری از سوءاستفاده از سیم کارت ها انجام داده ایم راه اندازی رمز یک بار مصرف است همچنین ارسال پیامک به سیم کارت دیگر خریدار از نمونه های بارز آن است.

وی افزود: از زمانی که ارسال پیامک مبنی بر ثبت هر سیم کارت  خریداری شده انجام می شود تخلفات کاهش چشمگیری یافته است از طرفی مزاحمت های صوتی و پیامکی هم تا حد قابل توجهی کاهش یافته و دیگر قابل مطرح کردن نیست.

فلاح جوشقانی تصریح کرد: در حال حاضر از میان اپراتورهای فعال در کشور همراه اول ۵۵ درصد سهم بازار را در اختیار دارد و اپراتور ایرانسل نیز با ۴۰ درصد سهم بازار و رایتل با ۵ درصد در حال ارائه خدمات هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">