ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تخلف مالی شرکت مخابرات تایید شد

| يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۸۵، ۰۳:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

در پی انتشار خبر تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات در پی تخلف میلیاردی در قراردادهای این شرکت، رییس کمسیون صنایع و معادن مجلس تخلف مالی را یکی از محور های مهم در طرح تحقیق و تفحص مجلس عنوان کرد.

"سید مصطفی سید هاشمی" در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان مطلب فوق گفت: کلیات طرح تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات در 13 بند در کمسیون صنایع و معادن مجلس تصویب شده و در چند روز آینده به صحن علنی مجلس برده می شود.

وی افزود: چنانچه این طرح به تصویب برسد آنگاه اقدام به انتشار موارد مورد سوال نمایندگان می کنیم و از آنجایی که پای آبروی افراد در میان می باشد تا زمان قطعی شدن انجام تحقیق و تفحص از اعلام موارد تخلف معذوریم.

این در حالی است که "وفا غفاریان" رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در تماس تلفنی خبرنگار ما با ایشان تخلف میلیاردی در این شرکت را رد کرد و تصریح کرد: مواردی که از سوی نمایندگان محترم مجلس در طرح تحقیق و تفحص عنوان شده تماما به دوره مدیریتی دولت قبلی بر می گردد.

وی در خصوص مفاد بندهای طرح تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات گفت: خرید 800 میلیارد ریالی ساختمان برج همراه توسط دولت قبلی و مبالغ مشاوره در طرح الکام از موارد مهمی است که برای نمایندگان مجلس سوال ایجاد کرده است.

  • ۸۵/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">